Sørbyen Legegruppe

Valdresvegen 4 2816 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Sørbyen Legegruppe

Veldig trivelig og imøtekommende lege

Lege: Kristine Løkse Helgesen Skrevet

Interessert, hyggelig, tar deg på alvor.
Ser helheten og forsøker å komme til bunns i problemet.
Anbefales!

Tar seg god tid med pasient

Lege: Sturla Njølstad Slotsvik Skrevet

En rolig og imøtekommende lege som tar en på alvor. Viser interesse for deg som pasient og tar seg tiden til å høre på deg, i motsetning til mange andre leger som haster videre. Kan trygt anbefales

God lege

Lege: Erlend Lundby Skrevet

En rolig person som jeg føler jeg kan snakke med om alt. Han lytter til det jeg tar opp og tar grep om problemet der og da.alltid blid og hyggelig. Er ikke lenge siden jeg fikk ny fastlege. Min forrige fastlege hadde jeg i 30 år, så jeg var skeptisk til ny lege. Men det trengte jeg ikke, for nå har jeg måtte bruke han ofte, å det har vært bare posetivt

Interessert i å hjelpe!

Lege: Sturla Njølstad Slotsvik Skrevet

Mitt første møte med Sturla var at han var veldig interessert i hvem jeg er, hva mitt problem er og hvordan han kan hjelpe! Fikk time raskt, og vi sammen la en plan for veien videre. Helt topp!! Akkurat slik en lege skal være!

Sliter du med rusproblematikk, styr unna

Lege: Oline Sofie Palsgaard Berget Skrevet

Innrømmer å ikke ha noe særlig kunnskap om rusavhengighet eller rus, men om du sliter med dette ønsker hun heller ikke å tilegne seg ny kunnskap. Oppleves som fordomsfull og lite forståelsesfull for mennesker i denne livssituasjonen. Virker ellers grei nok men for oss som sliter med sykdommen rusavhengighet er det ingen hjelp å få. Virker også som hun har lite kunnskap om ulike medisiner og preparater ellers.