Din Psykiater Dr.Mohammad Arshad

Telefonnummer468 12 932468 12 9 ...
Langgata 2 3187 Horten

Siste vurderinger av Din Psykiater Dr.Mohammad Arshad

Slutt evaluering

Lege: Mohammad Arshad Skrevet

Har hatt Dr. Arshad i flere år, og nylig kom kom siste time.
Kan ikke bli mer fornøyd med resultatet og behandling enn hva jeg har blitt!
Dr. Arshad har bidratt med masse kunnskap som har styrket mitt selvbilde, min selvfølelse, gitt meg mange flere strenger å spille på i forhold til verktøy for hvordan man skal takle hverdagens utfordringer.
Vi har hatt et veldig godt samspill gjennom behandlingen, noe som har gitt meg en mye større trygghet i hvordan jeg kan håndtere f.eks angst, stress og utfordringer som oppstår i i det daglige.
Er veldig fornøyd! Så kan ikke få takket han nok, føler meg veldig heldig som fikk han som behandler i en svært krevende tid/fase i mitt liv.

Jeg har kun gode skussmål og fine ting å si, og igjen takk!

Kunnskapsrik

Lege: Mohammad Arshad Skrevet

Har nettopp avsluttet behandling etter ha gått der ca.1 år. Lett å prate med, og fikk den hjelpen jeg trengte.
Anbefales.

Oppmerksom og forståelsesfull

Lege: Mohammad Arshad Skrevet

Dyktig terapeut, lytter og kommer med gode råd og veiledning. Tillitsvekkende og trygg. Var hos han i ca 8 mnd. Godt fornøyd.

Generelt.

Lege: Mohammad Arshad Skrevet

Jeg har gått til samtale med Arshad siden okt. 22. Er kanskje en slik klient som egentlig ikke trodde jeg hadde behov for slik samtale, med det har vist seg å være en svært verdifull erfaring på alle måter. Jeg har kommet til bunns i forhold som har vært utfordrende og sjenerende hele livet og som har påvirket min framtreden på negativt vis i mange situasjoner. Har fått satt navn på enkle ting som så har hjulpet til med å takle tingene på en annen måte nå. Jeg følte raskt at jeg hadde en god personkjemi med Arshad og det har vært lett å snakke også om ting som har vært vanskelig. I ettertid tenker jeg at jeg skulle ønske at jeg kunne fått slik samtale mye tidligere i livet.

Stødig og erfaren psykiater

Lege: Mohammad Arshad Skrevet

Dr. Arshad var riktig lege på riktig tid for meg.
På det praktiske planet set eg pris på at han alltid er velorganisert og effektiv.
På det kliniske er han tydeleg kopla på i samtalen og stiller relevante og tankevekkjande spørsmål. Han er svært kunnskapsrik og oppdatert, og han grunngjev avgjerslene han tek både generelt frå forsking og spesielt frå eit heilskapleg bilete av situasjonen min. Han fekk raskt tilliten min.
Etter lengre tids sjukdom, er eg endeleg på rett veg igjen. Eg flytter no til andre sida av landet, men skulle gjerne ha hatt han med på lasset!