Logo for Nordstrandklinikken

Nordstrandklinikken

Logo for Nordstrandklinikken

Om klinikken

Nordstrandklinikken ligger i midt i hjertet på Nordstrand. Vi fokuserer på personlig engasjement og tilbyr innovative behandlinger innen plastikkirurgi og estetiske behandlinger. Hos oss jobber plastikkirurg og kosmetiske sykepleiere tett sammen for å utforme en behandlingsplan tilpasset ditt behov.

Nordstrandklinikken er ledende innen laserbehandling, og alle kosmetiske behandlinger utføres av meget erfarne kosmetiske sykepleiere. Vår plastikkirurg har over 10 års erfaring fra sykehus og private klinikker i Norge. Han har internasjonal erfaring fra opphold hos kjente plastikkiruger og deltar jevnlig på kurs og konferanser rundt om i verden.

Vi er lidenskapelig opptatt av å se og lytte til hver pasient. Alle er unike og vi legger vekt på å skreddersy behandlinger for hver enkelt. Vårt løfte til deg er et profesjonelt team, med høy faglig kompetanse, som sørger for at du får den aller beste behandling og oppfølging.

Siste vurderinger av Nordstrandklinikken

Utrolig dyktig i jobben sin

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Anbefaler dr. Alexander og teamet hans på det varmeste. Man følte seg velkommen fra man gikk inn for konsultasjon om bytte av brystproteser, og de har følgt bra opp før/etter operasjonen. Alexander gjorde en fantastisk jobb og kan ikke skryte nok av jobben han har gjorde. Han er en perfeksjonist i jobben sin og det synes på arbeidet hans. Brystprotesene jeg hadde fra før av hadde ikke blitt gjort riktig og jeg hadde mye problemer med de (en dårlig jobb fra en annen klinikk). Dr. Alexander rettet det opp og byttet brystproteser. Han brukte de gamle arrene og hadde nesten ikke noe smerter etterpå.

Ubeskrivelig takknemlig.

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Jeg kan ikke få takket Alexander Vigen og de som jobber på Nordstrandklinikken nok. Da jeg henvendte meg til Alexander var jeg fortvilet etter en mislykket øyelokkoperasjon på Øyeavdelingen i Vestfold, der jeg ble operert av en uerfaren lege.
Jeg fikk mange plager i etterkant av operasjonen og var dypt fortvilet. Sykehuset hadde lite å tilby meg da jeg forklarte problemene mine for dem. Presset over øynene ble langt verre etter operasjonen, jeg fikk vondt i hodet, det strammet flere steder rundt øynene og jeg var redd jeg måtte leve med dette ubehaget.
Da jeg etter anbefaling fra en bekjent tok kontakt med Alexander, lyttet han til meg og han forstod hva som var problemet og gav meg håp om at dette kunne fikses. Alexander er en dyktig kirurg kombinert med at han er en estetiker. Ikke bare ble alle plagene jeg hadde borte, men Alexander foreslo også andre små grep som gjorde at jeg ser så mye flottere ut nå. Jeg er så fornøyd og takknemlig!
På operasjonsdagen følte jeg meg trygg og hadde ikke noe behov for beroligende. Jeg er selv sykepleier og la fort merke til hvor profesjonelle og trygge Alexander og teamet hans var.
De har fulgt meg opp etter operasjonen, også etter at sutureringen var fjernet. De har ringt flere ganger og spurt hvordan det går. Sånne ting betyr mye.
Alle på klinikken skjønte at jeg var noe traumatisert etter forrige operasjon. Måten dere alle møtte meg på betydde utrolig mye for meg. Tusen takk til dere alle!!

Proff lege

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Dyktig kirurg som er nøye og flink til å forklare. Følte meg ganske trygg under hele prosessen. Terningkast 6 til Alexander Vigen.

Fantastisk klinikk med høy faglig kompetanse

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Kan ikke få skryte nok av Alexander og teamet hans. Følte meg så trygg og godt ivaretatt av alle sammen. Jeg fortalte hvilke utrykk jeg ønsket på puppene mine, og lot Alexander avgjøre resten. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg gjorde dette. Resultatet ble perfekt:) Alexander er virkelig en som kan faget sitt og som setter pasientene sine veldig høyt. Jeg anbefaler Nordstrandklinikken på det sterkeste hvis du vil ha et perfekt resultat:)

Svært dyktig, profesjonell og empatisk.

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Er utrolig fornøyd med jobben som har blitt utført(bryst hev og nye implantater, samt øyelokkoperasjon) og ikke minst på måten å bli ivaretatt som pasient. Super god service, varme inkluderende mennesker og svært hyggelige og freshe omgivelser.
Anbefaler stedet på det aller varmeste.