Torgveien legekontor ANS

Torgveien 2 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Torgveien legekontor ANS

Lyttende og forståelsesfull

Lege: Attaul Nasir Ahmed Skrevet

Jeg har opplevd å alltid bli møtt seriøst på mine bekymringer og ofte blitt henvist videre om det har vært behov eller ønske, jeg har blitt fulgt opp og føler meg imøtekommet på en god måte både av lege og legekontor ellers.

Lite imøtekommende og utrivelig

Lege: Attaul Nasir Ahmed Skrevet

Han er alltid punktlig til timene det skal han ha. Alltid presis til timen. Men blir sur dersom man stiller spørsmål eller er uenig med han.

Han glemte en tråd etter en operasjon. Ble irritert da jeg sa fra og mente at det ikke var tilfelle. Sjekket heldigvis og det viste seg at det var en inngrodd tråd der som han måtte fjerne.

Skrek til meg etter en blodtrykksmåling som hadde fått feilmeldinger. Som om det var min feil og jeg skulle ha gjort noe galt. Jeg holdt armen i ro under målingene, men jeg fikk for stramt apparat. Det ble noe annet da jeg fikk riktig størrelse. Uansett ikke greit å behandle pasienter på den måten.

Sekretæren som jobber der er alltid imøtekommende og hyggelig. Så skulle ønske jeg kunne si det samme om legen. Noen ganger er han hyggelig, men virker som at det kommer an på humøret og om det er andre mennesker tilstede.

Anbefales ikke dersom man ønsker en empatisk lege. Jeg har gått til han en god stund, men skal nå sette meg på venteliste for å få en annen lege. Jeg ønsker en lege som jeg kan føle meg trygg på.

Falsk påstand som du kommer med der! Har aldri skreket til deg eller noen andre pasienter. Hvorfor har du hatt meg som fastlege i 5 år om du ikke følte deg trygg og ivaretatt? Det at du avslutter på denne måten er veldig ufint! Stakkars legen som du er på venteliste hos for det er heller ikke lett å ha deg som pasient. Uansett ønsker jeg deg lykke til.

Besvart av Attaul Nasir Ahmed

Behagelig,trygg, omsorgsfull, effektiv og kunnskapsrik

Lege: Attaul Nasir Ahmed Skrevet

Beste fastlegen jeg noensinne har hatt. Effektiv lege som får ting gjort. Empatisk og forståelsesfull samtidig som han er dønn ærlig med deg. Når han setter sprøyte på deg så merker du det ikke. Fantastisk for bla meg som ikke er så glad i sprøyter. Anbefales.

trygg og kunnskapsrik

Lege: Atiya Tur-Rehman Skrevet

Atiya Rehman har hatt vikar veldig lenge. Vikar legen Agrimta Masi har jeg hatt som min lege siden november 2020. På helsenorge står det at hun er vikar siden 6 måneder men det må være trykkfeil. Agrimta er en flink og empatisk lege. Snakker veldig rett ut og gjør det som er best for pasienten. God oppfølging. Populær, det er ikke lett å få time hos henne.

Beste legen hittil

Lege: Atiya Tur-Rehman Skrevet

Vikarlegen Agrimta Masi på Torgveien legekontor har vært min lege i fravær (permisjon) av min nye fastlege Atiya Tur Rehman, siden januar 2021. Som mange flere jeg kjenner, kan jeg bare skryte av henne. Alltid høflig, oppmerksom, gir god tid,ser helheten-ser MEG som person,dyktig lege. Hun forstår pasienten og er veldig behagelig. Gir veldig god oppfølging og jeg føler meg godt ivaretatt. En lege som henne skal man lete lenge etter!