Attaul Nasir Ahmed

Torgveien legekontor

Autorisasjon (2011)

Attaul Nasir Ahmed er en av 33 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Attaul Nasir Ahmed

Lite hjelp og forståelse for sykdommen

Jeg fikk veldig lite hjelp og forståelse for sykdommen. Jeg kunne få sykemelding men ikke medisiner. Jeg vurderer å bytte fastlegen så snart som mulig

Veldig dyktig lege

Utrolig trivelig og faglig dyktig fastlege. Han er veldig effektiv og nøye. Har aldri opplevd å måtte vente på timen.
Anbefales.

Fantastisk!

Ga opp leger da jeg følte min da verende fastlege ikke hørte på det jeg sa. Byttet da fastlege til Attual, og har aldri følt meg så tatt vare på av en lege! Han tok alt jeg sa seriøst og fulgte meg opp neste gang jeg kom til han. Han husket meg som et individ uten å måtte se på skjermen! Dette er noe jeg setter stor pris på. Rett og slett en helt fantastisk lege og absolutt til å anbefale!

Lydhør, effektiv og dyktig lege.

Dette er en lege som virkelig følger deg opp. Jeg har erfart det med både meg selv og barna. Han er ikke redd for å henvise videre eller ta kontakt med andre instanser for at man skal få best mulig og ikke minst riktig hjelp! Svarer raskt på henvendelser på edialog. Det er sjelden vanskelig å få timer og han er alltid presis. Jeg kan virkelig anbefale han på det sterkeste! Dette er en lege du kan stole på!