Torgveien legekontor ANS

Torgveien 2 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Torgveien legekontor ANS

Dyktig lege

Lege: Atiya Tur-Rehman Skrevet

Empatisk og faglig sterk lege. Hun har vært min fastlege i ca. 1 år og jeg føler meg godt ivaretatt.

Grundig og vennlig.

Lege: Attaul Nasir Ahmed Skrevet

Har nylig byttet til denne legen etter å ha flyttet til Ski.
Har bare vært hos ham en gang, men fikk et veldig godt inntrykk. Han stilte diagnosen raskt, forklarte nøye og tok seg god tid. Konfererte med kollega på Ahus og henviste meg videre. Han tok seg god tid og har et behagelig og rolig vesen.

Må i samme slengen skryte av legesekretæren på legekontoret. (Nadime?) Hyggelig, serviceinnstilt og med glimt i øyet!

God Lege

Lege: Attaul Nasir Ahmed Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt. Man føler seg sett og han tar deg seriøst. Lyttende og hyggelig. Hele familien har han som fastlege. Anbefales

Grundig. Lyttende. Kompetent.

Lege: Attaul Nasir Ahmed Skrevet

Grundig. Lyttende. Kompetent. Gjennomfører tilleggsutsjekk når det er nødvendig. Alltid utførlig tilbakemelding. Ser at også jobber utenfor åpningstid og i helger for å følge opp.

Trygg og tillitsvekkende

Lege: Attaul Nasir Ahmed Skrevet

Attaul er svært lyttende, interessert og gir tillit. En av de aller beste fastleger jeg har hatt og jeg har hatt flere.
Han er kunnskapsrik og ville til å søke etter svar.
Han er svært annerledes enn mange fastleger som opptrer som hurtigarbeidende saksbehandlere uten engasjement. Attaul gir deg følelse av at du er hans pasient og at du får hans fulle oppmerksomhet.