Solbakken Øre-Nese-Hals

Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Solbakken Øre-Nese-Hals

Tok seg veldig lite tid

Lege: Sonja Solbakken Skrevet

Vi var inne med en 2 mnd gammel baby for sjekk av tungebånd. Vi var kun inne i 5 men og opplevde ikke at legen hadde tid til å høre på hva vi sa eller sette seg inn i situasjonen.

Utmerket lege og omsorgsfull behandling på Solbakken ØNH

Lege: Sonja Solbakken Skrevet

Solbakken ØNH har en enestående lege som gir utmerket behandling. Jeg hadde gleden av å besøke klinikken og opplevde en virkelig positiv opplevelse.

Legen var svært profesjonell og kunnskapsrik innenfor sitt felt. Hun tok seg tid til å lytte til mine bekymringer og svarte grundig på mine spørsmål. Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt gjennom hele konsultasjonen.

Det var tydelig at legen hadde en dyp forståelse for mine plager, og hun ga meg en grundig forklaring på min tilstand og de ulike behandlingsalternativene. Hun var tålmodig og tok seg tid til å sikre at jeg hadde forstått alt.

Under selve behandlingen var legen nøye og presis. Hun utførte prosedyren med stor dyktighet og sørget for at jeg følte meg komfortabel gjennom hele prosessen. Etter behandlingen ga hun meg også nødvendig oppfølging og råd for etteromsorg.

Jeg er svært takknemlig for den omsorgsfulle og profesjonelle behandlingen jeg fikk av denne legen på Solbakken ØNH. Jeg kan trygt anbefale klinikken til alle som trenger øre-, nese- eller halsbehandling.

Hyggelig å dyktig

Lege: Sonja Solbakken Skrevet

God til å forklare underveis. Brukte god tid. Følte meg godt ivaretatt. Hyggelig og dyktig. Anbefales

Mangel på omsorg og kommunikasjon

Lege: Sonja Solbakken Skrevet

Legen hadde ikke tid til en kort forklaring om inngrepet da det ble etterspurt. Fikk to korte setninger om etterbehandling etter inngrepet og legen sa at hun kun har 15 minutter til hver pasient. Legen viste meg deretter døra.

Håper at legen kan kan ta denne tilbakemeldingen til seg og sette av tid til å gi nødvendig informasjon før et inngrep. Informasjon om etterbehandling hadde også vært fint å få før inngrepet.