Sonja Solbakken

Aleris Frogner - Oslo, Øre-nese-hals klinikk Telemark Sonja Sunneva Solbakken

Øre-nese-halssykdommer

2005

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Øre-nese-hals klinikk Telemark Sonja Sunneva Solbakken Telefonnummer959 09 760959 09 7 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamleveien 19 3922 Porsgrunn
Sonja Solbakken er øre-nese-hals-lege i Oslo og Porsgrunn

Siste vurderinger av Sonja Solbakken

Dyktig

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Vært inne og operert nese/bihuler to ganger hos henne, og ble veldig godt mottatt. God utredning og vellykket operasjoner begge gangene. Veldig informativ og imøtekommende!

Profesjonell, raskt å få time

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Opererte nylig bort mandlene. Har vært til vurdering for dette flere ganger hos annen spesialist som har avslått samtlige ganger og ment det ikke er grunnlag for operasjon. Fortvilende når du har halsinfeksjon/forkjølelse hver tredje uke og konstant tetthetsfølelse i halsen.
Hos denne legen var saken en helt annen! Hun tok seg tid til å høre på meg og det ble bestilt operasjon allerede uken etter konsultasjon. Jeg slapp å liste opp alle argumentene jeg hadde planlagt på forhånd og problemene mine ble endelig tatt seriøst. Jeg har slitt med dette i tre år og var mildt sagt desperat etter løsning.
Operasjonen gikk bra og oppfølgingen fra både kirurg og sykepleiere var upåklagelig. Tusen takk!