Sonja Solbakken

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2005)

Sonja Solbakken er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Sonja Solbakken

Mangel på omsorg og kommunikasjon

Klinikk: Solbakken Øre-Nese-Hals Skrevet

Legen hadde ikke tid til en kort forklaring om inngrepet da det ble etterspurt. Fikk to korte setninger om etterbehandling etter inngrepet og legen sa at hun kun har 15 minutter til hver pasient. Legen viste meg deretter døra.

Håper at legen kan kan ta denne tilbakemeldingen til seg og sette av tid til å gi nødvendig informasjon før et inngrep. Informasjon om etterbehandling hadde også vært fint å få før inngrepet.

Dyktig

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Vært inne og operert nese/bihuler to ganger hos henne, og ble veldig godt mottatt. God utredning og vellykket operasjoner begge gangene. Veldig informativ og imøtekommende!

Profesjonell, raskt å få time

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Opererte nylig bort mandlene. Har vært til vurdering for dette flere ganger hos annen spesialist som har avslått samtlige ganger og ment det ikke er grunnlag for operasjon. Fortvilende når du har halsinfeksjon/forkjølelse hver tredje uke og konstant tetthetsfølelse i halsen.
Hos denne legen var saken en helt annen! Hun tok seg tid til å høre på meg og det ble bestilt operasjon allerede uken etter konsultasjon. Jeg slapp å liste opp alle argumentene jeg hadde planlagt på forhånd og problemene mine ble endelig tatt seriøst. Jeg har slitt med dette i tre år og var mildt sagt desperat etter løsning.
Operasjonen gikk bra og oppfølgingen fra både kirurg og sykepleiere var upåklagelig. Tusen takk!