Sonja Solbakken

Sonja Solbakken er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Sonja Solbakken

Hastverk - dårlig kommunikasjon

Klinikk: Solbakken Øre-Nese-Hals Skrevet

Jeg opplevde ikke at legen hadde tid til å høre på hva jeg sa eller sette seg inn i situasjonen. Jeg har ikke noensinne tidligere følt meg så lite ivaretatt og sett hos en lege.

Hastverk,

Klinikk: Solbakken Øre-Nese-Hals Skrevet

Kunne ikke tilby tjenesten jeg var henvist for og hadde heller ikke tatt seg bryet med å informere om det i de fire månedene jeg ventet på timen. Tok full pris for en helt unødvendig konsultasjon og sendte henvisning til en ny ønh. Med nye fem måneder ventetid for meg.

Empatisk og svært kompetent ØNH lege

Klinikk: Solbakken Øre-Nese-Hals Skrevet

Konsultasjonen jeg fikk for en mulig stilt søvnapné diagnose varte i omtrent 10-15 min. Under timen er Sonja kort og konsis i forklaringene hennes, men hun viser fortsatt god faglig dyktighet. Dette være seg å forenkle medisinske termer, der hun tilpasser seg etter pasient slik at budskapet blir riktig formidlet. Igjen; her fremstår det i stor grad faglig dyktighet, men også en profesjonell tilnærming som gjør at jeg som pasient føler meg forstått og respektert.
Sonja viser distinktiv egnethet, der hun har en empatisk tilnærming. En veldig positiv og erfaren lege i sitt felt. Anbefales på det sterkeste.

Dårlig behandling

Klinikk: Solbakken Øre-Nese-Hals Skrevet

Sender ut faktura uten behandling og leverer ikke resept som lovet.

Da jeg har prøvd å snakke med de i etterkant har de vært utrolig frekke.

Kort og brutalt

Klinikk: Solbakken Øre-Nese-Hals Skrevet

Ventet i 2-3 måneder for å få 10min under hast. Følte ikke hun adresserte mine symptomer, eller forstod påvirkning på min livskvalitet. Det er mulig konklusjonen av timen ville vært den samme uansett, men siden formidlingen var mangelfull sitter jeg igjen med usvarte spørsmål.