Lambertseter Kiropraktorsenter

Cecilie Thoresens Vei 17, 6. etasje 1153 Oslo

Siste vurderinger av Lambertseter Kiropraktorsenter

Utrolig hyggelig og dyktig!

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Alexander har tatt meg godt i mot ved hvert besøk og gjør en god jobb med å rette opp i stive og støle ledd. Har god erfaring med trykkbølgebehandling hos han.

Dyktig og kunnskapsrik

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Etter måneder med intense smerter i korsryggen som strålte ned i beinet begynte jeg i behandling hos Alexander. Angrer ikke. Han er god til å lytte, forståelsesfull og etter noen få behandlinger merket jeg stor forskjell. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og tar deg på alvor

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Alexander tar seg god tid til å høre på pasienten og det er alltid en hyggelig prat under behandlingen. Han avdekker problemområdene og kommer med råd om øvelser man kan gjøre hjemme, for å holde ting i sjakk. Kan sterkt anbefales!

Ekspert innen sitt felt

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Beste kiropraktor jeg noen gang har hatt. Veldig hyggelig og jordnær person. Han fikset prolapsen min og brukte moderne teknikker som jeg aldri har vært borti før. Veldig fornøyd og skulle det skje noe igjen så er det ikke tvil om hvem jeg skal ringe til. Anbefales på det sterkeste.

Empatisk og kompetent

Kiropraktor: Alexander Nicolay Andorff Skrevet

Alexander Andorff er en mester i sitt felt. Han oppdager raskt hva som er galt, og tar i bruk varierte/moderne metoder i behandlingen.

Glem alt du har erfart om kiropraktorer som kun foretar en 5-minutters knekk, og deretter sender deg ut med pågående smerter!

Alexander gir seg sjelden før ryggen og nakken er bedre. Dersom du vil ha en god samtale, er det heller ingenting i veien for at du kan si noe halvkleint for å bryte isen, hvorledes kiropraktoren stadig spiller ball, og alltid klarer å opprettholde god humor samt en god relasjon.