Lambertseter Tannhelse

Telefonnummer402 06 030402 06 0 ...
Cecilie Thoresensvei 19 1153 Oslo
Lambertseter Tannhelse holder til i Oslo

Siste vurderinger av Lambertseter Tannhelse

Dyktig og informativ tannlege

Tannlege: Anne-Lise Huus Skrevet

Tannlege Anne-Lise Huus er en tannlege som tar pasienten på alvor, tenker helhetlig. Gir svært god informasjon om hva som bør gjøres for å gi et godt resultat. Sekretærene er imøtekommende og tannpleieren er flink og hyggelig. Klinikken har et fresh lokale. Fornuftige priser.

Veldig fornøyd

Tannlege: Anne-Lise Huus Skrevet

Tar meg sjeldent tid til å skrive anmeldelser, men Anne Lise fortjener all skryt. Jeg kom til henne med tannlegeskrekk og har stort sett unngått tannlegen de 7 siste årene av frykt. Jeg opplever henne som svært dyktig, både som medmenneske og i sitt fag. Hun har nærmest kurert skrekken etter to visdomstanntrekkinger og noen fyllinger. Ingen smerter. Rolig og forklarer alt hun gjør så man føler seg trygg. God kunnskap om medikamenter også. Dette blir min tannlege så lenge jeg kan og nå vil jeg gå hvert år fremover.

Aldri opplevd noe bedre!

Tannlege: Anne-Lise Huus Skrevet

Tusen takk tannlege Anne-Lise Huus for måten du tok vare på meg da jeg var hos deg sist!
Jeg har aldri opplevd å bli tatt i mot på denne måten. Jeg fikk grundig informasjon om behandlingsplanen. Behandlingen var smertefri. Det var herlig ikke minst for meg som synes det å gå til tannlegen er vanskelig. At du i tillegg kontaktet meg dagen etterpå for å spørre hvordan det går er noe jeg aldri har opplevd før. Jeg føler at jeg er i de beste hender og anbefaler deg til alle jeg kjenner.