Anne-Lise Huus

Autorisasjon (1998)

Lambertseter Tannhelse Telefonnummer402 06 030402 06 0 ...
Cecilie Thoresensvei 19 1153 Oslo
Anne-Lise Huus er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Anne-Lise Huus

Oslo,s beste tannlege

Klinikk: Lambertseter Tannhelse Skrevet

Anne Lise er meget dyktig. Hun er rolig, trygg, informativ hun ivaretar meg godt og ser meg. Jeg er 64 år å har vært ulike tannleger. Anne Lise er definitivt den aller beste. Terningkast 6 ganger 6 😊

Både beroligende, dyktig og informativ

Klinikk: Lambertseter Tannhelse Skrevet

Anne-Lise Huus er kanskje pr. nå den dyktigste tannlegen jeg noensinne har vært til. Hun tar seg tid til å forklare og kommenterer underveis i behandlingen. Hun har bunnsolid faglig kontroll og kunnskap, samt erfaring. Dette virker veldig avslappende, og det er nesten slik at en kan glede seg til å gå til tannlegen.

Dyktig og informativ tannlege

Klinikk: Lambertseter Tannhelse Skrevet

Tannlege Anne-Lise Huus er en tannlege som tar pasienten på alvor, tenker helhetlig. Gir svært god informasjon om hva som bør gjøres for å gi et godt resultat. Sekretærene er imøtekommende og tannpleieren er flink og hyggelig. Klinikken har et fresh lokale. Fornuftige priser.

Veldig fornøyd

Klinikk: Lambertseter Tannhelse Skrevet

Tar meg sjeldent tid til å skrive anmeldelser, men Anne Lise fortjener all skryt. Jeg kom til henne med tannlegeskrekk og har stort sett unngått tannlegen de 7 siste årene av frykt. Jeg opplever henne som svært dyktig, både som medmenneske og i sitt fag. Hun har nærmest kurert skrekken etter to visdomstanntrekkinger og noen fyllinger. Ingen smerter. Rolig og forklarer alt hun gjør så man føler seg trygg. God kunnskap om medikamenter også. Dette blir min tannlege så lenge jeg kan og nå vil jeg gå hvert år fremover.

En dyktig tannlege du kan stole på!

Klinikk: Huus Anne-Lise Skrevet

Anne Lise er en utrolig dyktig og hyggelig tannlege du kan stole på. Hun er ærlig, er opptatt av et naturlig resultat og overbehandliner aldri.
Under behandlingen er hun svært forsiktig og forteller alltid hva hun skal gjøre slik at behandlingen føles veldig trygg.
Jeg har gjennom de ti siste årene fått utført mange type behandlinger og er alltid kjempefornøyd med resultatet.
Jeg anbefaler virkelig Anne Lise og resten av teamet hos Lambertsetertannlegene. Her er du i trygge hender. De har nettopp flyttet inn i superfreshe lokaler på toppen av Lambertsetersenteret, men prisene er de samme som før.