Lambertseter Tannhelse

Telefonnummer402 06 030402 06 0 ...
Cecilie Thoresensvei 19 1153 Oslo
Lambertseter Tannhelse holder til i Oslo

Siste vurderinger av Lambertseter Tannhelse

Oslo,s beste tannlege

Tannlege: Anne-Lise Huus Skrevet

Anne Lise er meget dyktig. Hun er rolig, trygg, informativ hun ivaretar meg godt og ser meg. Jeg er 64 år å har vært ulike tannleger. Anne Lise er definitivt den aller beste. Terningkast 6 ganger 6 😊

Hardhendt og lite empatisk tannlege

Tannlege: Line Løvberg Skrevet

Har hatt mange timer hos Line etter et hull under en krone som førte til flere runder med rotfylling og ny krone. Da dette ikke fungerte ble tannen trukket med mange uker komplikasjoner i etterkant. Har trukket 5 tenner tidligere og aldri har jeg opplevd så hardhendt og vond trekking for ikke å snakke om komplikasjonene som kom i etterkant med betennelser, Dry socket, knekt bein som stod ut og måtte til slutt rettes +++. Prøvde å få kontrolltime da jeg følte noe var galt etter trekking, men ble avvist med at smertetoppen kan komme etter 3-4 dager. Gikk da til en annen tannlege som har tatt fantastisk godt vare på meg i etterkant. Holdningen og oppfølgingen til Line er meget kritikkverdig og jeg kommer aldri til å oppsøke henne igjen. Anbefaler henne heller ikke videre. Hvis du søker god informasjon underveis, trygghet og en tannlege som bryr seg- ville jeg valgt en annen tannlege.

Både beroligende, dyktig og informativ

Tannlege: Anne-Lise Huus Skrevet

Anne-Lise Huus er kanskje pr. nå den dyktigste tannlegen jeg noensinne har vært til. Hun tar seg tid til å forklare og kommenterer underveis i behandlingen. Hun har bunnsolid faglig kontroll og kunnskap, samt erfaring. Dette virker veldig avslappende, og det er nesten slik at en kan glede seg til å gå til tannlegen.

Hyggelig og effektiv

Tannlege: Line Løvberg Skrevet

Jeg har normalt hatt tannlegeskrekk, ofte pga tidligere erfaringer med utålmodige, stressede/stressende tannleger(menn) som feks. begynner å borre før bedøvelsen har begynt å virke.
Line er helt motsatt av dette, og veldig dyktig. Så langt er jeg supert fornøyd.

Tommel opp!

Tannlege: Line Løvberg Skrevet

Jeg oppsøkte tannlege fordi jeg hadde vondt, og det viste seg at det var betennelse i tannkjøttet rundt en visdomstann. Jeg har ikke vært hos tannlege på over 7 år og gleda meg ikke, så jeg er veldig glad for at timen gikk så fint :-)

Jeg synes Line var hyggelig og dyktig. Jeg ble involvert underveis i timen og kommunisert med hele veien. I tillegg til å rense rundt visdomstanna, viste Line meg bilde av tennene mine, forklarte på en god måte, ga meg speil så jeg fikk se hva som var problemet og gode instruksjoner for hvordan jeg skal behandle det hjemme. Tannkjøttet er mye bedre nå, straks tilbake til normal.