Helsehuset Legekontor

Drammensveien 62 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsehuset Legekontor

OK lege men det er for mye ventetid

Utrivelig venteværelse.
Hvorfor er det lite respekt å spore for andres arbeidstid.
Når jeg har første time da skal ikke flere andre komme foran hver gang. Faktureringsmaskinen den er litt smålig sammenliknet med ventetiden på venteværelset.

Slapp lege og enkle løsninger.

Lege: Khiem Duc Nguyen Skrevet

Slapp med å sende videre til spesialist, og skriver elendige legeerklæringer. Gir pasient medisiner som fjerner symptomer i stedet for å finne årsaken.

Alltid god tid!

Lege: Khiem Duc Nguyen Skrevet

Jeg har hatt Khiem som fastlege i noen år, etter at min forrige lege gikk av med pensjon. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Han er alltid lyttende og forståelsesfull, og jeg opplever han som genuint opptatt av mitt ve og vel. Han er flink og trygg i faget sitt, og de gangene han er usikker så ringer han direkte til noen som vet, eller henviser videre. Jeg får alltid svar på det jeg lurer på, både når jeg er der og når jeg sender melding via e-konsultasjon. Har opplevd å få svar på meldinger fra han både sent og tidlig, hverdager som helg. Føler meg veldig godt ivaretatt!

Om jeg skal si noe negativt så må det være at det ofte er ventetid/forsinkelser før timen. Men dette handler om at han tar seg god tid til pasientene, og det synes jeg at er verdt ventetiden i forkant. Han har aldri kikket på klokka eller signalisert at vi har dårlig tid når jeg har vært der, selv når jeg vet at han egentlig har dårlig tid. Dette setter jeg pris på.

Alt i alt en hyggelig lege med glimt i øyet og gode faglige vurderinger. Han tar seg god tid til å lytte, og jeg opplever at han tar mine vurderinger og bekymringer på alvor. Anbefales!

God fastlege

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

Kunnskapsrik og flink. Lett å få tak i via nettjeneste tilbudt av Helsehuset legesenter. Besvarer alltid spørsmål på nettsiden

Tidvis noe ventetid for timer. Er god i kommunikasjon med pasienten.

Virker noe beskjeden i fremtreden, men er fin å snakke med.

Faglig oppdatert

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

Byttet til Stein Sørensen da han begynte på Helsehuset Legesenter i juni 2015 etter anbefaling fra helsepersonell som kjenner ham fra før og hadde mye godt å si om han.
Har kun vært hos han to ganger og han virker som en faglig flink lege som har tid til å høre hva du har på hjertet og interessert i å prøve å hjelpe.
Han er lett tilgjengelig på en web-løsning hvor du kan bestille timer, stille spørsmål og få svar i løpet av dagen og få svar på prøver etc.
Han har akkutt-timer tilgjengelig hver dag og det er defor lett å få time når du virkelig har behov for det.