Khiem Duc Nguyen

Drammensveien 62 3050 Mjøndalen
Khiem Duc Nguyen er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Khiem Duc Nguyen

Grei lege, har nok tid

Rask til å sende til spesialist. Ventetiden blir ofte for lang på venteværelset, som ikke er det hyggeligste stedet.

Flink til å utrede vanskelige sykdommer

Flink til å sende henvisninger til spesialist når hans egen kunnskap ikke strekker til. Hører etter hvis man har egne teorier til hva som kan være galt, og følger gjerne disse opp med prøver og undersøkelser dersom disse ikke kan utelukkes.

Hyggelig og lett å prate med og han tar seg god tid til pasienten.

Det er gjerne rundt en ukes ventetid på nye timer, men det er fullt mulig å få hastetimer dersom det er nødvendig. Noe ventetid er det også på å få komme inn, men dette er minimalt sammenlignet med hva jeg har opplevd andre steder.

Venterommet kunne kanskje vært litt roligere så man kunne bli litt mer avslappet før man kommer inn til legen, men det er tilgang på kaldt vann der og det er mange nok stoler til alle. Gratis parkering utenfor bygget er helt topp!

Dette er slik jeg ønsker at alle leger kunne være.

Den beste legen som finnes

Han er genuint interessert i pasienten som et helt menneske. Han følger opp uansett om det er morgen eller kveld. Ekstremt nøye ved undersøkelser. Og ikke minst han snakker til deg på et forståelig språk. Det er det ikke mange leger som gjør!

Khiem virker veldig opptatt av faget sitt. Han tar seg alltid god tid til å lytte til pasienten, og gjør alltid grundige undersøkelser. Han kan også mye om trening, og er flink til å komme med tiltak til hvordan man kan forbedre tilstanden i tillegg til det rent medisinske. Han er flink til å følge opp, og ringer gjerne for å høre hvordan det går. Hvis jeg venter på testresultater, får jeg alltid brev med veldig utfyllende beskrivelser og tiltak. Han er veldig hyggelig og lett å prate med, og tar pasienten på alvor.

Ikke bra

Føler meg ikke forstått og sett av denne legen. Dårlig oppfølging. Lang ventetid før j kommer innn til timen min og når j endelig kommer inn føler j han har hastverk m å få meg ut igjen. Tar seg ikke tid til å lytte.