Khiem Duc Nguyen

Helsehuset Legekontor

Autorisasjon (2006)

Helsehuset Legekontor Telefonnummer32 23 68 0032 23 68 ...
Drammensveien 62 3050 Mjøndalen
Khiem Duc Nguyen er en av 84 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Khiem Duc Nguyen

Vennlig og omsorgsfull lege

Kim er en lege som bryr seg om sine pasienter. Han tar seg god tid til lytte og lærer å kjenne oss som mennesker. Kim er serviceminded og gir gode råd og tar tak i våre problemer. Han er et godt forbilde på hva en fastlege skal være.

Ser pasienten

Føler han ser meg som pasient og tar meg seriøst med mine opplevelser. Tror andre leger hadde gitt opp på enkelte ting jeg har kommet inn med, men etter mange prøver og henvisninger kom Khiem frem til et svar til meg. Han kan noen ganger se inn i Pc'en men føler ofte at han alikevel ser meg.
Flink til å henvise og konfrontere med andre (f.eks sykehuset) dersom han er usikker på ting.
Mye ventetid og forsinkelser.

Empatisk, omsorgsfull og grundig

Dr. Nugyen er ofte forsinket, men det er fordi han tror seg tid til pasienten sin. Han er hyggelig, omsorgsfull og viser forståelse for din situasjon. Han henviser videre når han må og setter rammer når det er nødvendig. Han er enkel å nå gjennom dialogmuligheten på nett og er rask med svar. Jeg er kjempefornøyd med min fastlege.

Ikke å anbefale

Er en lege som IKKE høre på eller tar seg tid til deg som pasient. Jeg har vært syk lenge. Hans konklusjon var at det går over. Ble heller aldri henvist videre for undersøkelse. Tror personlig at han er mer opptatt av å samarbeide med Nav, enn å gjøre jobben sin som lege.
Veldig glad for jeg til slutt byttet lege, bare syn jeg ikke gjorde det før.

Ser hele mennesket

Faglig flink, men også lyttende og forståelsesfull. Er opptatt av å se hele mennesket og tar seg god til ved konsultasjonene. Det fører noen ganger til forsinkelser, men ikke oftere enn hos mange andre leger.
Lett å kontakte på "Besøk legen" og gir raske og lett forståelige tilbakemeldinger.