Khiem Duc Nguyen

Drammensveien 62 3050 Mjøndalen
Khiem Duc Nguyen er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Khiem Duc Nguyen

Storfornøyd

Har ikke hatt en bedre fastlege. Veldig fornøyd med time og evt oppfølging. Henviser raskt og nøler ikke med å forhøre seg med andre leger

Lite interessert

Oppfatter at han absolutt ikke lytter til det man sier til han. Har på enkelte områder svært lite kunnskap. Svarer sjelden på e-konsultasjoner.

OK lege men det er for mye ventetid

Utrivelig venteværelse.
Hvorfor er det lite respekt å spore for andres arbeidstid.
Når jeg har første time da skal ikke flere andre komme foran hver gang. Faktureringsmaskinen den er litt smålig sammenliknet med ventetiden på venteværelset.

Slapp lege og enkle løsninger.

Slapp med å sende videre til spesialist, og skriver elendige legeerklæringer. Gir pasient medisiner som fjerner symptomer i stedet for å finne årsaken.

Alltid god tid!

Jeg har hatt Khiem som fastlege i noen år, etter at min forrige lege gikk av med pensjon. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Han er alltid lyttende og forståelsesfull, og jeg opplever han som genuint opptatt av mitt ve og vel. Han er flink og trygg i faget sitt, og de gangene han er usikker så ringer han direkte til noen som vet, eller henviser videre. Jeg får alltid svar på det jeg lurer på, både når jeg er der og når jeg sender melding via e-konsultasjon. Har opplevd å få svar på meldinger fra han både sent og tidlig, hverdager som helg. Føler meg veldig godt ivaretatt!

Om jeg skal si noe negativt så må det være at det ofte er ventetid/forsinkelser før timen. Men dette handler om at han tar seg god tid til pasientene, og det synes jeg at er verdt ventetiden i forkant. Han har aldri kikket på klokka eller signalisert at vi har dårlig tid når jeg har vært der, selv når jeg vet at han egentlig har dårlig tid. Dette setter jeg pris på.

Alt i alt en hyggelig lege med glimt i øyet og gode faglige vurderinger. Han tar seg god tid til å lytte, og jeg opplever at han tar mine vurderinger og bekymringer på alvor. Anbefales!