Helsehuset Legekontor

Drammensveien 62 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsehuset Legekontor

Fraværende

Lege: Emil Andreas Gundersen Skrevet

Virker fjern og lite interessert.
Men er ung og det er jo å håpe at det hjelper når han blir husvarm. Alltid for sen til timene, hilser ikke hvis han går forbi, eller gir ikke beskjed hvor lenge man må risikere å vente. Vår tid er like verdifullt som legens. Skjønner at uforutsette ting kan skje, men ikke hver gang. Dette gjelder forrestenall legene her.

Umulig å samarbeide, kommunisere med eller å forholde seg til.

Lege: Emil Andreas Gundersen Skrevet

Svarer uten unntak aldri på henvendelser hverken elektroniske muntlige, skrevne beskjeder fra sine sektetærer. Ignorant, arrogant, aggressiv tilnærming, dermed umulig å kommunisere med og å forholde seg til. Han er svært ung, og har muligens behov for markering. Personalet ellers på senteret har alltid vært serviceinnstilt.

Dyktig lege

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

En lege jeg virkelig kan anbefale til alle. Jeg har vært pasienten til Stein snart i 2 år og er veldig fornøyd. Jeg var veldig dårlig når jeg møtte han første gang på legekontoret. Jeg kan si at han har reddet livet mitt. Jeg føler meg alltid sett, hørt og ivaretatt når jeg er hos han. Stein er som en leksikon, han kan faget sitt og sender deg gjerne til videre undersøkelser uten å nøle. Han er en lege som er varm, godhjertet og er lett å få tillit til. Jeg har sammensatte lidelser, og har vært hos han nesten hver uke. Stein har virkelig løftet meg og har gitt meg håp om fremtiden.
Litt ekstra ventetid må man regne med på timen, som er normalt på et legekontor.
Han bruker web løsning der du kan ha konsultasjon på video/telefon bestille time eller fornye resept.

Jeg er veldig fornøyd med Dr Sørensen og kan anbefale han på det sterkeste.

Overarbeidet og lite interessert

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

Min erfaring med Stein Ove er at han er glemsk, distre og virker lite villig til å ta imot forslag eller tenke nytt. Jeg har hatt han som lege nå i 3-4 år og ettersom tiden har gått har det bare blitt verre. En ettermiddag måtte jeg vente i nærheten av to timer for å komme inn (én time er vanlig), og når han skulle sette opp en ny time til meg så kom jeg til avtalt tid bare for å finne ut at han ikke hadde satt det ned i timelista si. Prøvesvar må purres på 2 mnd etter prøve fordi han har glemt å sende svaret, og henvisninger kommer ikke fram fordi han glemmer å fullføre henvisningen. Og forresten, ikke forvent time på under 30 dager med mindre det er hastetime.

Jeg har vært kronisk syk i snart 10 år og går udiagnostisert. Når jeg kom til Stein Ove ble jeg veldig optimistisk fordi han virket oppriktig og selvsikker når han sa "dette skal vi finne ut av!".
Dessverre kan jeg ikke anbefale han eller dette legekontoret til noen som går med lidelser som ikke enkelt kan identifiseres fordi han enten går tom for interesse eller rett og slett drukner i arbeid. Utredning består av gjentatte blodprøver og minimalt med henvisninger.
Når jeg så spurte han om han kunne sende meg til noen å prate med, for å få hjelp til å takle hverdagen fordi jeg lever med smerter hver dag, så sa han at det ikke var mulig. Han kunne derimot gi meg telefonnummeret til krisetelefonen. Også måtte jeg bare sette meg på venteliste til nevrokiropraktor, men det kunne han heller ikke hjelpe med, og ventetida der var to år. Nei, mer useriøst sted skal man leite lenge etter

Lege: Khiem Duc Nguyen Skrevet

En fantastisk flott lege. Han har tid til deg og hører på deg. Han ønsker deg alt det beste. Har ingen negativt å si om han.