Helsehuset Legekontor

Drammensveien 62 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsehuset Legekontor

Overarbeidet og lite interessert

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

Min erfaring med Stein Ove er at han er glemsk, distre og virker lite villig til å ta imot forslag eller tenke nytt. Jeg har hatt han som lege nå i 3-4 år og ettersom tiden har gått har det bare blitt verre. En ettermiddag måtte jeg vente i nærheten av to timer for å komme inn (én time er vanlig), og når han skulle sette opp en ny time til meg så kom jeg til avtalt tid bare for å finne ut at han ikke hadde satt det ned i timelista si. Prøvesvar må purres på 2 mnd etter prøve fordi han har glemt å sende svaret, og henvisninger kommer ikke fram fordi han glemmer å fullføre henvisningen. Og forresten, ikke forvent time på under 30 dager med mindre det er hastetime.

Jeg har vært kronisk syk i snart 10 år og går udiagnostisert. Når jeg kom til Stein Ove ble jeg veldig optimistisk fordi han virket oppriktig og selvsikker når han sa "dette skal vi finne ut av!".
Dessverre kan jeg ikke anbefale han eller dette legekontoret til noen som går med lidelser som ikke enkelt kan identifiseres fordi han enten går tom for interesse eller rett og slett drukner i arbeid. Utredning består av gjentatte blodprøver og minimalt med henvisninger.
Når jeg så spurte han om han kunne sende meg til noen å prate med, for å få hjelp til å takle hverdagen fordi jeg lever med smerter hver dag, så sa han at det ikke var mulig. Han kunne derimot gi meg telefonnummeret til krisetelefonen. Også måtte jeg bare sette meg på venteliste til nevrokiropraktor, men det kunne han heller ikke hjelpe med, og ventetida der var to år. Nei, mer useriøst sted skal man leite lenge etter

Lege: Khiem Duc Nguyen Skrevet

En fantastisk flott lege. Han har tid til deg og hører på deg. Han ønsker deg alt det beste. Har ingen negativt å si om han.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Khiem Duc Nguyen Skrevet

Khiem har jeg og mine barn vært hos når fastlegen min ikke er tilstede, han holder seg til samme legekontor. Opplever han som en seriøs lege. Veldig hyggelig og lun lege. Han kan faget sitt, lett å forholde seg til. Vil veldig gjerne finne ut om plagene dine og henviser deg videre uten å nøle. Tar kontakt via telefon og du får svar via Helsenorge på prøvesvar. Har bare positive ting å si om den legen.

Lun, kunnskapsrik lege

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

Jeg har hatt Stein som min fastlege i et år og er veldig fornøyd med han. Som pasient føler jeg meg veldig ivaretatt, han utstråler tillit og varme. Det er lett å åpne seg og snakke med han om vanskelige ting. Han har humor. Har alltid god tid til akkurat deg. Han er veldig nøye med undersøkelser og nøler ikke med henvisninger. Han kan faget sitt og er som en leksikon. Han er tilgjengelig på web løsning og man får svar på det man lurer på.
Han er førsteklasses fastlege som jeg kan anbefale.
Eneste negative er ventetiden, men det er fordi han tar seg god til pasientene sine, og har mye å gjøre.

Trygg, god og kunnskapsrik

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

Sørensen er en lege jeg virkelig kan anbefale. Han tar seg tid til å lytte og viser stor forståelse. Det eneste jeg kan trekke ned på, er tilgjengelighet som nok kommer av stor pågang. Men du kommer til annen lege om det haster.

Han er enkel å forholde seg til, du blir fort trygg på han. Forklarer godt om det er noe du ikke forstår eller kan. Varm og godhjertet.