Helsehuset Legekontor

Drammensveien 62 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsehuset Legekontor

Hissig og arrogant

Lege: Emil Andreas Gundersen Skrevet

Umulig å kommunisere med og hisser seg lett opp når han skal markere sin autoritet. Følte med en gang at jeg ikke ble tatt på alvor og at mine problemer ikke ble tatt på alvor. Lite empatisk person som rett og slett har på feil sted. Her er det mye forbedrings-potensiale, spesielt på kommunikasjon og menneskelige relasjoner. Jeg byttet fastlege så fort jeg kunne!

Skuffende

Lege: Emil Andreas Gundersen Skrevet

Muligens dyktig, men ikke tillitsskapende.
Misforhold mellom opplysninger gitt av resepsjonen og legens praksis.

Overfladisk

Lege: Emil Andreas Gundersen Skrevet

Hyggelig person, men man føler man er litt til bry når man er hos han. Mangel på forståelse for pasienten og ikke en veldig god lytter. Sitter igjen med en dårlig følelse etter å ha vært der. Forbedringspotensiale.

Styr unna

Lege: Khiem Duc Nguyen Skrevet

Om du kan så styr unna denne legen. Noe mer arrogant og lite vennlig lege har jeg aldri vært borti. Han bryr seg "katta" om hvordan du har det. Han verken lytter eller forstår. Han avbryter så fort du prøver å si noe eller komme med en forklaring. Det han sier er "lov"

Omsorgsfull , dyktig og god lege

Lege: Khiem Duc Nguyen Skrevet

Dr.Khiem tar seg alltid tid til å snakke og undersøke pasienter. Han henviser heller til spesialist når han er usikker og det er proffesjonelt av han. Han er trygg og god lege som er veldig seriøs. Kan virkelig anbefale han.