Stein Ove Brunvoll Sørensen

Helsehuset Legekontor

2011

Helsehuset Legekontor Telefonnummer32 23 68 0032 23 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 62 3050 Mjøndalen
Stein Ove Brunvoll Sørensen er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Stein Ove Brunvoll Sørensen

Ikke interessert i pasienter

Denne lege er useriøs: jeg valgte ham som ny lege etter jeg flyttet i Nedre Eiker pga vurdering jeg har lest. Fra første gang som jeg har vært på legekontor ble jeg hjulpet fra en turnuslege. Hun var veldig flink heldigvis men av og til måtte spørre om hjelp til en kollega. Etter en måned, fant jeg ut at denne kollega var den samme lege som jeg valgte. En dag, måtte jeg gå hos lege og, endelig, var han på plass. Når jeg spurte hvorfor jeg måtte snakke med turnus lege selv om jeg så at han var der, han svarte at pasienter var så mange at han trengte hjelp. Utrolig! Jeg anbefalt å ha mi dere pasienter, da kunne han ta være på alle. Han har ikke hjulpet meg da, endret jeg legekontor. Også sekretær var ikke så snill. Nei, jeg kan ikke anbefale denne lege og legekontor heller.

Lun, trygg og kunnskapsrik

Han er ppdatert faglig, tar deg på alvor og nøler ikke med å henvise til spesialist. Førsteklasses fastlege.

Trygg og sympatisk

Stein Ove Brunvoll Sørensen. Veldig sympatisk god lege. Lett å kommunisere med, og har stor tillit til ham. Han tar seg veldig god tid. Åpen og oppriktig. Virker å ta meg på alvor og tror det er slik andre opplever han også. Vet ikke hva mer jeg kan skrive enn at han oppleves som en seriøs og god lege.

Trygg og kunskaprik

Flink og god til å lytte.Tar seg tid til å høre hva du har for plager.Den beste fastlegen jeg har hatt så langt.Faglig meget dyktig men har gjerne noe ventetid.

God fastlege

Kunnskapsrik og flink. Lett å få tak i via nettjeneste tilbudt av Helsehuset legesenter. Besvarer alltid spørsmål på nettsiden

Tidvis noe ventetid for timer. Er god i kommunikasjon med pasienten.

Virker noe beskjeden i fremtreden, men er fin å snakke med.