Stein Ove Brunvoll Sørensen

Autorisasjon (2011)

Helsehuset Legekontor Telefonnummer32 23 68 0032 23 68 ...
Drammensveien 62 3050 Mjøndalen
Stein Ove Brunvoll Sørensen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Stein Ove Brunvoll Sørensen

En utrolig flink, omsorgsfull lege

En lege som jeg håper å ha lenge. Han har alltid god tid til meg som pasient, selv om han er forsinket. Han lytter og skriver på pc etterpå og prøver alltid å hjelpe.

Dyktig lege

En lege jeg virkelig kan anbefale til alle. Jeg har vært pasienten til Stein snart i 2 år og er veldig fornøyd. Jeg var veldig dårlig når jeg møtte han første gang på legekontoret. Jeg kan si at han har reddet livet mitt. Jeg føler meg alltid sett, hørt og ivaretatt når jeg er hos han. Stein er som en leksikon, han kan faget sitt og sender deg gjerne til videre undersøkelser uten å nøle. Han er en lege som er varm, godhjertet og er lett å få tillit til. Jeg har sammensatte lidelser, og har vært hos han nesten hver uke. Stein har virkelig løftet meg og har gitt meg håp om fremtiden.
Litt ekstra ventetid må man regne med på timen, som er normalt på et legekontor.
Han bruker web løsning der du kan ha konsultasjon på video/telefon bestille time eller fornye resept.

Jeg er veldig fornøyd med Dr Sørensen og kan anbefale han på det sterkeste.

Overarbeidet og lite interessert

Min erfaring med Stein Ove er at han er glemsk, distre og virker lite villig til å ta imot forslag eller tenke nytt. Jeg har hatt han som lege nå i 3-4 år og ettersom tiden har gått har det bare blitt verre. En ettermiddag måtte jeg vente i nærheten av to timer for å komme inn (én time er vanlig), og når han skulle sette opp en ny time til meg så kom jeg til avtalt tid bare for å finne ut at han ikke hadde satt det ned i timelista si. Prøvesvar må purres på 2 mnd etter prøve fordi han har glemt å sende svaret, og henvisninger kommer ikke fram fordi han glemmer å fullføre henvisningen. Og forresten, ikke forvent time på under 30 dager med mindre det er hastetime.

Jeg har vært kronisk syk i snart 10 år og går udiagnostisert. Når jeg kom til Stein Ove ble jeg veldig optimistisk fordi han virket oppriktig og selvsikker når han sa "dette skal vi finne ut av!".
Dessverre kan jeg ikke anbefale han eller dette legekontoret til noen som går med lidelser som ikke enkelt kan identifiseres fordi han enten går tom for interesse eller rett og slett drukner i arbeid. Utredning består av gjentatte blodprøver og minimalt med henvisninger.
Når jeg så spurte han om han kunne sende meg til noen å prate med, for å få hjelp til å takle hverdagen fordi jeg lever med smerter hver dag, så sa han at det ikke var mulig. Han kunne derimot gi meg telefonnummeret til krisetelefonen. Også måtte jeg bare sette meg på venteliste til nevrokiropraktor, men det kunne han heller ikke hjelpe med, og ventetida der var to år. Nei, mer useriøst sted skal man leite lenge etter

Trygg, god og kunnskapsrik

Sørensen er en lege jeg virkelig kan anbefale. Han tar seg tid til å lytte og viser stor forståelse. Det eneste jeg kan trekke ned på, er tilgjengelighet som nok kommer av stor pågang. Men du kommer til annen lege om det haster.

Han er enkel å forholde seg til, du blir fort trygg på han. Forklarer godt om det er noe du ikke forstår eller kan. Varm og godhjertet.

Kunnskapsrik lege

Lege som aldri stresser og tar seg god tid til vær pasient. Mann kan få spurt om det mann lurer på og få ordtlige svar. Meget fornøyd åver og bytte til Stein