Mortensrud Tannlegesenter

Lofsrudveien 6 1262 Oslo
Mortensrud Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Mortensrud Tannlegesenter

Dårlig holdning overfor pasienten.

Tannlege: Kjetil Nordland Bjørk Skrevet

Har brukt denne tannlegen over flere år - og er fornøyd over jobben som er gjort. Men når det gjelder holdinger ovenfor pasienten så er det klar stryk. Stor arroganse , veldig ovenfra og ned energi , til tider respektløs, lytter ikke til pasienten. Dårlig kommunikasjon.

Angret på at jeg ikke byttet før!

Anbefales ikke!

Anbefaler Siri

Tannlege: Siri Uthus Røse Skrevet

Siri er rolig og behagelig og føler meg helt trygg. Resultatet blir pent og hun vet hva hun gjør!

Spesielt etter feilbehandling hos en annen tannlege med store smerter, har jeg forstått at hun vet hva hun skal gjøre og ikke gjøre. Dyktig.
Alle er imøtekommende og hyggelige der.

Finnes det en bedre tannlege? Neppe!

Tannlege: Kjetil Nordland Bjørk Skrevet

Kjetil er en fantastisk tannlege som er imøtekommen, hyggelig, rolig og dyktig i sitt fag.

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på over ti år pga. tannlegeskrekk, måtte krype til korset da jeg knuste en tann og verk fra h***** som satt i gang. Kjetil var tannlegen som kurerte frykten min for tannleger, han beroliget meg med at det er jeg som er sjefen og at når jeg sier stop eller at jeg ønsker en pause, så gjør han som jeg sier.
En årlig sjekk hos tannlegen var tidligere ikke ett alternativ med tannlegeskrekken, nå er det heller slik at man ser frem til den årlige sjekken hos Kjetil. At en tannlege klarer å huske pasientene sine og tidligere samtaler om ting er vanvittig bra!

Kan ikke annet enn å anbefale Kjetil på det absolutt varmeste!

Den beste tannlegen

Tannlege: Per Abelsen Skrevet

Rolig, flink og grundig....og en hyggelig fyr. Han forklarer, lytter - og behandlingen er så og si smertefri, selv uten bedøvelse. Håper han ikke pensjonerer seg på lang, lang tid.

Sympatisk flink tannlege

Tannlege: Per Abelsen Skrevet

Per Abelsen er en rolig sympatisk tannlege. Han forklarer hva han gjør og har full forståelse for at det er ubehagelig å sitte i tannlegestolen. Jeg føler meg vel ivaretatt. I tillegg er han alltid presis.