Kjetil Nordland Bjørk

Autorisasjon (2009)

Kjetil Nordland Bjørk er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kjetil Nordland Bjørk

Dårlig holdning overfor pasienten.

Klinikk: Mortensrud Tannlegesenter Skrevet

Har brukt denne tannlegen over flere år - og er fornøyd over jobben som er gjort. Men når det gjelder holdinger ovenfor pasienten så er det klar stryk. Stor arroganse , veldig ovenfra og ned energi , til tider respektløs, lytter ikke til pasienten. Dårlig kommunikasjon.

Angret på at jeg ikke byttet før!

Anbefales ikke!

Finnes det en bedre tannlege? Neppe!

Klinikk: Mortensrud Tannlegesenter Skrevet

Kjetil er en fantastisk tannlege som er imøtekommen, hyggelig, rolig og dyktig i sitt fag.

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på over ti år pga. tannlegeskrekk, måtte krype til korset da jeg knuste en tann og verk fra h***** som satt i gang. Kjetil var tannlegen som kurerte frykten min for tannleger, han beroliget meg med at det er jeg som er sjefen og at når jeg sier stop eller at jeg ønsker en pause, så gjør han som jeg sier.
En årlig sjekk hos tannlegen var tidligere ikke ett alternativ med tannlegeskrekken, nå er det heller slik at man ser frem til den årlige sjekken hos Kjetil. At en tannlege klarer å huske pasientene sine og tidligere samtaler om ting er vanvittig bra!

Kan ikke annet enn å anbefale Kjetil på det absolutt varmeste!

Dyktig, nøye og rolig!

Klinikk: Kjetil Nordland Bjørk Skrevet

Jeg har vært mye hos tannlegen og Kjetil er definitivt den beste jeg har vært hos. Han er rolig, oppmerksom og veldig hyggelig. Det viktigste er selvfølgelig jobben han gjør. Han er nøye og tydelig i tilbakemeldingene, både positive og negative. Jeg kan varmt anbefale Kjetil. Han er en flott tannlege!!

Nøye og flink

Klinikk: Kjetil Nordland Bjørk Skrevet

Veldig dyktig og nøye tannlege. Veldig imøtekommende og blid, men nøye og tar gode beslutninger. Kan anbefale både han og de andre på dette kontoret.

absolutt den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Kjetil Nordland Bjørk Skrevet

kjetil er en hyggelig mann, gjør etraskt arbeid men grundig. han kommer med forslag om åssen ting kan og bør gjøres. for mitt vedkommende så tok han noen prøver etter eget iniativ, selvfølgelig i samråd med meg, som til slutt reduserte mine tannlegeutgifter med totredjdeler. jeg er meget fornøyd med min tannlege og hans personale.