Kjetil Nordland Bjørk

Abildsø Tannlegekontor AS, Kjetil Nordland Bjørk

2009

Abildsø Tannlegekontor AS Priser mangler
Kjetil Nordland Bjørk Prisliste

Abildsø Tannlegekontor AS Telefonnummer22 28 27 7422 28 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olaf Helsets vei 5 G 0694 Oslo
Kjetil Nordland Bjørk Telefonnummer22 61 60 0222 61 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lofsrudveien 6 1281 Oslo
Kjetil Nordland Bjørk er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kjetil Nordland Bjørk

Dyktig, nøye og rolig!

Klinikk: Kjetil Nordland Bjørk Skrevet

Jeg har vært mye hos tannlegen og Kjetil er definitivt den beste jeg har vært hos. Han er rolig, oppmerksom og veldig hyggelig. Det viktigste er selvfølgelig jobben han gjør. Han er nøye og tydelig i tilbakemeldingene, både positive og negative. Jeg kan varmt anbefale Kjetil. Han er en flott tannlege!!

Nøye og flink

Klinikk: Kjetil Nordland Bjørk Skrevet

Veldig dyktig og nøye tannlege. Veldig imøtekommende og blid, men nøye og tar gode beslutninger. Kan anbefale både han og de andre på dette kontoret.

absolutt den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Kjetil Nordland Bjørk Skrevet

kjetil er en hyggelig mann, gjør etraskt arbeid men grundig. han kommer med forslag om åssen ting kan og bør gjøres. for mitt vedkommende så tok han noen prøver etter eget iniativ, selvfølgelig i samråd med meg, som til slutt reduserte mine tannlegeutgifter med totredjdeler. jeg er meget fornøyd med min tannlege og hans personale.
mvh ole