Hegdehaugen Legesenter AS

Hegdehaugsveien 31 0352 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Hegdehaugen Legesenter AS

Perfekt fastlege, alltid tilgjengelig og god service

Lege: Milan Radisavljevic Skrevet

Dr. Milan er den perfekte fastlegen som man trenger. Han har alltid tilgjengelig på og etter jobb. Det var en gang jeg trengte hjelp, jeg sendte et bilde via pasientsky og fikk svar etter kontortid. Han er mye tilgjengelig. Dr. Milan følger opp med blodprøver og kontroll, samt at han har mye legekunnskap. Han husker deg og er mere som en venn.

Anbefales ikke

Lege: Milan Radisavljevic Skrevet

Har utrolig dårlig tid og avbryter når du snakker. Minste krav er at han i hvert fall bør lytte på problemet du kommer med, noe han absolutt ikke gjør.

Skaper tillit basert på kunnskap og empati.

Lege: Milan Radisavljevic Skrevet

Milan er uten tvil en dyktig fastlege. Han bruker tid med meg som pasient, skaper dialog og vurderer løsninger for behandling. Han er nøye med både å ta prøver og gi tilbakemelding på resultat. Han både henviser til spesialist og følger opp resultat av konsultasjon og behandling. Jeg var veldig fornøyd når Milan som vikar overtok som fastlege og ble min fastlege.

En lege en får tillit til

Lege: Milan Radisavljevic Skrevet

Milan er en lege jeg absolutt anbefaler. Han tar deg på alvor og lytter til de problemene du presenterer for ham. Milan er effektiv samtidig grundig. Han er dessuten en hyggelig kar.

Bra fastlege

Lege: Milan Radisavljevic Skrevet

Først var han vikar for min svensk fastlege men etter han ble det en dame. Ville helst ha en man. Og da oppdaget at han tok over andre lege i samme legekontor. Flytting var ordnet i sommeren. Har veldig bra dialog med han, raskt og effektivt. Gir gode råd og flink med oppfølging. Anbefales.