Milan Radisavljevic

883 av 2000

Milan Radisavljevic er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Milan Radisavljevic

Svært Skuffende

Kjenner meg godt igjen i kommentaren skrevet 14. september. Hadde også Finn Waaler som fastlege (førøvrig en svært dyktig og hyggelig lege), før jeg fikk tildelt denne legen.

Milan hører ikke på meg, gidder ikke å sjekke noe, trekker forhastede konklusjoner og kan oppleves som direkte frekk (sist gang sa han "du er ikke syk, du har psykiske problemer"). Virket som at han ville kvitte seg med meg som pasient. Har vært hos han flere ganger, men bare blitt skuffet mer og mer for hver gang, nå er det nok. Eneste positive er vel tilgjengeligheten.
Frarådes sterkt!

Dyktig lege

Kunnskapsrik og dyktig lege. Føler at han alltid har tatt meg på alvor. Får raskt time, og raskt svar på e-konsultasjon.

Utrolig dyktig fastlege.

Dr. Milan Radisavljevic er en utrolig dyktig og flink lege.
Han er alltid hjelpsom og hyggelig. Tusen takk for all hjelp.

0 psykologisk trygghet

Jeg synes det er meget ukomfortabelt å ta kontakt med Milan når jeg trenger det. Har hendt opptil flere ganger at jeg har begynt å gråte da jeg opplever at jeg ikke blir sett, hørt eller tatt seriøst. Blir ofte avbrutt når jeg prøver å forklare men har nå gitt opp. Er på venteliste for ny fastlege.

Du er ikke syk

Dette legekontoret hadde en eksepsjonell lege i Finn Waaler; imøtekommende, trygg, interessert, hyggelig, kompetent og forklarende. Gikk alltid ut derifra med godt inntrykk og uten spørsmål.

Nå er dette legekontoret blitt et sted der man møtes med" Hvorfor er du her - du er ikke syk". Etter denne innledningen fikk jeg nok og gikk før legen fikk høre hva jeg hadde å si. Trist ettersom jeg tror han er faglig kompetent og jeg har forsvart ham blant andre som har klaget...Kommunikasjon som er del av opplevelsen på et legebesøk står til de grader til 0 i stil og jeg velger på lik linje med mange andre å stå i kø for en fastlege som vil ha pasienter og som vet å snakke til og med deg. #Trist