Hegdehaugen Legesenter AS

Hegdehaugsveien 31 0352 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Hegdehaugen Legesenter AS

Du er ikke syk

Lege: Milan Radisavljevic Skrevet

Dette legekontoret hadde en eksepsjonell lege i Finn Waaler; imøtekommende, trygg, interessert, hyggelig, kompetent og forklarende. Gikk alltid ut derifra med godt inntrykk og uten spørsmål.

Nå er dette legekontoret blitt et sted der man møtes med" Hvorfor er du her - du er ikke syk". Etter denne innledningen fikk jeg nok og gikk før legen fikk høre hva jeg hadde å si. Trist ettersom jeg tror han er faglig kompetent og jeg har forsvart ham blant andre som har klaget...Kommunikasjon som er del av opplevelsen på et legebesøk står til de grader til 0 i stil og jeg velger på lik linje med mange andre å stå i kø for en fastlege som vil ha pasienter og som vet å snakke til og med deg. #Trist

Fra bra til elendig

Lege: Milan Radisavljevic Skrevet

Jeg har tidligere hatt et godt inntrykk av Dr Milan, han har lyttet og vært interessert.
MEN dette har endret seg i det siste, er meget kort i dialog og du føler deg kastet ut fra kontoret etter få minutter!
Det er ikke lenger hyggelig å møte opp til legebesøk, føler at man er til bry.
Jeg vil derfor etter mange år bytte fastlege.

Den verste legen jeg møtt

Lege: Milan Radisavljevic Skrevet

Hvordan noen kan sitte og si at Milan er hyggelig og bryr seg om sine pasienter skjønner jeg ikke! Jeg har hatt denne personen som fastlege i nesten 5 år, når jeg for første gang "besøker" denne legen føler jeg meg mer som en kunde og ikke som en pasient, 15 minutter time, over på 4 min, og fokus er på den forbanna betal maskinen i hodet hans. Jeg skjønner at det finnes over 700 ledige plasser hos Milan, ville anbefalt alle at styre langt unna. 0 medfølelse her, og nesten provoserende adferd fra en lege. Bytta lege direkte etter dette.

Trygg og lyttende

Lege: Paloma Casado de Amezua Fernandez-Amigo Skrevet

Tar deg på alvor og lytter til det du har på hjertet. Du blir ikke bare møtt som pasient men også som et menneske

Det værste jeg har vært med på

Lege: Milan Radisavljevic Skrevet

Helt grusom opplevelse. Stresset, hører ikke, mer opptatt av å få meg ut av legekontoret enn å faktisk gjøre jobben sin.