Fokus legesenter (Saupstad)

Vestre Rosten 77 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved Fokus legesenter (Saupstad)

En lege som alltids er sen

Lege: Roger Askim Skrevet

Hyggelig lege som hører på, men å få time er en annen sak. Det er også lang ventetid når du først får time, aldri opplevd å vente under 45min.

Trygg/rolig

Lege: Kristine Samdahl Utne Skrevet

Hyggelig og inkluderende.som pasient får du god tid til å utrykke deg.Tar seg tid til spørsmål og som pasient blir du da trygg

Trygg

Lege: Roger Askim Skrevet

Det er ett par år siden jeg hadde Askim som lege, jeg byttet da jeg selv jobbet innen helse i samme område. Nå har jeg desverre flyttet. Jeg har siden ikke klart å finne en lege som tar meg på alvor og møter meg på en like fin måte. Ja, han er noe vims, ofte veldig forsinket og litt lite tilgjengelig. Men det er fordi han tar seg tid til sine pasienter, bryr seg og følger opp. Han er ydmyk og medmennesklig, og er han usikker så googler han eller spør en kollega istede for å framstå som verdensmester. Er det noe somatisk undersøker han nøye og evnt henviser videre, er det noe psykisk lytter han ydmykt og henviser videre. Venter heller 30 min på en lege som forstår og ivaretar meg enn å ha en som ikke gjør det.

Trivelig lege

Lege: Kristine Samdahl Utne Skrevet

Hun er kjempe trivelig. Ser og hører pasienten. Tar pasienten på alvor. Føler at man når frem med det man kommer for

Dedikert, kunnskapsrik & lyttende.

Lege: Mai-Helene Pedersen Skrevet

Mai-Helene har vært min fastlege siden 2017. Hun har tatt meg på alvor hver eneste gang jeg har vært der, fulgt meg opp godt, og henvist meg til spesialister når det har vært nødvendig. Jeg vil si hun er kunnskapsrik, nøye, og opptatt av hva jeg har å si. En veldig god fastlege! Det eneste negative jeg har å si er at det er lang ventetid på å få time hos henne.