Arna Clinic

Telefonnummer980 09 266980 09 2 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Arna Clinic

Fantastisk dyktig og hyggelig lege

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

En venninne av meg snakket varmt om Dr. Nahid og anbefalte meg å gå til henne, da jeg skulle til min første gynekolog time. Jeg grudde meg masse på forhånd, men hun har vært så utrolig varm, snill, dyktig, kunnskapsrik og forståelsesfull. Sjeldent flott menneske og lege. Jeg er så glad for Nahid og alle som jobber på Arna Clinic. De bryr seg genuint om pasientene sine. Det er alltid en utrolig god opplevelse å være der og man blir tett fulgt opp.
Tusen takk for jobben dere gjør!

SÅ fornøyd!!

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Dr. Nahid Heydarpanah er SÅ flink! Hun er en utrolig empatisk person som gjør alt hun kan for å hjelpe deg! Hun er en behagelig person som beroliger deg og man føler seg trygg og ivaretatt av henne! Hun er tålmodig og en fantastisk lytter! Anbefaler Dr. Nahid på det sterkeste!

Samvittighetsfull og nøye

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg vil gi gynekolog Nahid Heydarpanah mine varmeste anbefalinger. Selv har gått til henne regelmessig i flere år. Hun er trygg, grundig og erfaren. Dessuten er hun mild og tålmodig. De som gruer seg før slike undersøkelser blir møtt med omtanke og god tid. Viktig at vi kvinner ikke lar angst være til hinder for å ta vare på helsen vår!

Trygg, ærlig og omsorgsfull

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid er definisjonen på en fantastisk lege. Hun er varm, imøtekommende, snill, ærlig og utrolig profesjonell. Jeg gikk til Nahid pga flere års infertilitet. Hun var så trygg og god. Hun ga så gode råd og var kjempe støttende. Jeg er 34 uker på vei takket være Nahid og hennes metode. Jeg anbefaler henne på den sterkeste.

Veldig forenøyd

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Dr. Nahid gir gode svar. god vurdering og behagelig behandling.
Best gynekolog i Oslo

Anbefaler henne på det varmeste 😊