Nahid Heydarpanah

Arna Clinic Bærum Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

2003

Arna Clinic Bærum Gynekolog Telefonnummer67 48 50 0067 48 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Nahid Heydarpanah er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Nahid Heydarpanah

Tillitsvekkende og dyktig

Klinikk: Arna Clinic Bærum Gynekolog Skrevet

Jeg vil på det sterkeste anbefale Dr. Nahid, hun er tillitsvekkende, faglig dyktig, imøtekommende, omsorgsfull og varm. Jeg kunne prate åpent og få gode svar. Hun tar seg tid til pasienten og svarer på alle spørsmål. Hun bistår på alle mulige måter. Jeg har vært hos andre gynekologer tidligere og alltid syntes at undersøkelsene var meget smertefulle. Hos Dr. Nahid merket jeg ikke engang at hun tok celleprøve.

Kunnskapsrik og ivaretakende

Klinikk: Arna Clinic Bærum Gynekolog Skrevet

Fantastisk gynekolog. Dyktig, imøtekommende, omsorgsfull, kunnskapsrik og ivaretakende. Stiller konkrete og dirkete spørsmål. Tar seg tid til det man har å si og vil spørre om.

Absolutt å anbefale!

omsorgsfull og dyktig

Klinikk: Arna Clinic Bærum Gynekolog Skrevet

En bedre gynekolog finner du ikke. Et menneske med større hjerte finner du heller ikke. Nahid, du er unik!!

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Arna Clinic Bærum Gynekolog Skrevet

Dr. Nahid er klart det beste som har skjedd meg. Jeg er så utrolig glad for at jeg fant henne og har vært hennes pasient i 4-5 år med oppfølging gjennom 2 problematiske svangerskap.

Hun er utrolig hyggelig, lyttende, faglig dyktig og bruker god tid på å vurdere pasienten og ta vare på alle aspekter av problemstillingen, gi utfyllende informasjon og anbefale adekvat behandling og oppfølging.

Hun gir pasienten følelse av trygghet og forklarer godt og detaljert. Har man angst å gå til gynekolog, er hun rette lege å henvende seg til. Det er verdt hver krone.

Jeg anbefaler henne til alle kvinner jeg kjenner og jeg håper hun fortsetter i yrket i mange år fremover.

Godt valg for den som er engstelig

Klinikk: Arna Clinic Bærum Gynekolog Skrevet

Dyktig klinisk og god på relasjon. Et godt valg for den som er engstelig og helst ikke vil oppsøke lege. Absolutt å anbefale.