Nahid Heydarpanah

Arna Clinic Bærum Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

2003

Arna Clinic Bærum Gynekolog Telefonnummer67 48 50 0067 48 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Nahid Heydarpanah er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Nahid Heydarpanah

Kunnskapsrik

Klinikk: Arna Clinic Bærum Gynekolog Skrevet

Nahid Heydarpanah er uten tvil, Norges beste gynekolog.

Hun er omsorgsfull, lyttende og kunnskapsrik. Dr. Nahid vet hva hun snakker om og man føler seg 100% trygg hos henne. Hun gir deg ikke forhåpninger uten at hun vet hva hun snakker om og man føler seg veldig avslappende når man er hos henne.

Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

kunnskapsrikk, dyktig of hyggelig

Klinikk: Arna Clinic Bærum Gynekolog Skrevet

Jeg kom til Nahid etter å ha gått til mange gynekologer ,å ikke bli gravid i åtte år. Dr. Nahid er den beste gynnekologen som har skjedd meg.jeg er så utrolig glad at jeg har vært hennes pasient i 2 år . Hun er kvikk å skjønner raskt hva som er problemet ,tar seg tid til pasienter og svarer godt på alle spørsmål. Jeg føller meg tryg og godt hos henne.Jeg har en datter etter å ha gått til henne.en bedre gynekolog finner du ikke anbefaler henne på det starkeste

Flott lege!

Klinikk: Arna Clinic Bærum Gynekolog Skrevet

Utrolig behagelig lege. Hyggelig, dyktig og oppriktig interessert. Anbefales Nahid på det aller varmeste!

Tillitsvekkende og dyktig

Klinikk: Arna Clinic Bærum Gynekolog Skrevet

Jeg vil på det sterkeste anbefale Dr. Nahid, hun er tillitsvekkende, faglig dyktig, imøtekommende, omsorgsfull og varm. Jeg kunne prate åpent og få gode svar. Hun tar seg tid til pasienten og svarer på alle spørsmål. Hun bistår på alle mulige måter. Jeg har vært hos andre gynekologer tidligere og alltid syntes at undersøkelsene var meget smertefulle. Hos Dr. Nahid merket jeg ikke engang at hun tok celleprøve.

Kunnskapsrik og ivaretakende

Klinikk: Arna Clinic Bærum Gynekolog Skrevet

Fantastisk gynekolog. Dyktig, imøtekommende, omsorgsfull, kunnskapsrik og ivaretakende. Stiller konkrete og dirkete spørsmål. Tar seg tid til det man har å si og vil spørre om.

Absolutt å anbefale!