Arna Clinic

Telefonnummer980 09 266980 09 2 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Arna Clinic

Behagelig og profesjonell

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Grundig og god vurdering og behagelig behandling. Omsorgsfull lege. Virker kompetent. Tar seg god tid.

Trygg, kunnskapsrik og omtenksom

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid er trygg, kunnskapsrik og en omtenksom person. Hun har fulgt meg og mine venninner gjennom mange år, og er en person jeg stoler 100% på. Anbefales på det varmeste!!

Fantastisk gynekolog og menneske

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Var hos Nahid første gang i 2012 ifbm graviditet og har fortsatt å gå til henne. Hun er dyktig og grundig i tillegg til at hun er opptatt av meg som menneske. anbefaler henne på det varmeste

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

For første gang i livet mitt har jeg møtt en lege som genuint bryr seg.

I tillegg til å være veldig kunnskapsrik så gir hun en trygghet som er sjelden å finne.

Vil aldri dra til noen andre igjen.

Fantastisk gynekolog og lege

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Mitt førsteinntrykk av Dr. Nahid har vært det samme på alle timene mine, en utrolig varm og kunnskapsrik gynekolog og lege. Jeg anbefaler henne til alle jeg kjenner (og ikke kjenner!).

Jeg tok celleprøve én gang i året fra jeg fylte 23.
Da jeg var 25 fikk jeg beskjed fra fastlegen min om at jeg hadde lette irritasjonsforandringer.
Da jeg var 26 hadde jeg usikre (ASC-US) forandringer, men dette ble aldri fulgt opp av fastlegen min.
Da jeg var 28 (hadde født mitt første barn) og var nettopp blitt gravid med nr to fikk jeg vite at jeg hadde høygradige celleforandringer som ble bekreftet med biopsi (etter fødselen) og fikk raskt time til konisering.

Etter å ha lest meg opp om konisering fant jeg ut at det er utrolig mange bivirkninger som det ikke snakkes høyt om. Og via et diskusjonsforum nevnte noen at det finnes gynekologer i Norge som behandler høygradige celleforandringer med en annen metode, nemlig varmebehandling. Dette er en metode som er veldig vanlig i andre land og som jeg skulle ønske flere kvinner visste om!

Jeg valgte derfor å avlyse timen jeg hadde til konisering og fikk raskt time til varmebehandling hos Dr. Nahid. Beste avgjørelsen jeg kunne gjort! Man følges opp på samme måte som etter konisering og alle celleprøvene har i ettertid vært helt normale.

Celleprøver er utrolig viktig når det kommer til å forebygge livmorhalskreft og vi trenger at dyktige gynekologer får anerkjennelse og muligheten til å hjelpe flere kvinner. Normale og lavgradige celleforandringer kan utvikle seg til høygradige (forstadier til livmorhalskreft) på veldig kort tid! #sjekkdeg