Østmarka legekontor AS

Haakon Tveters vei 88 0686 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Østmarka legekontor AS

Vennlig, informativ og interessert lege

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

God til å forklare og veldig tillitsvekkende lege. Kommer også med gode motforestillinger når jeg tror jeg vet hva som er «lurt»

Bare opptatt av trening og kosthold

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Gikk til denne legen for å få hjelp med muskelplager og mulig fibromyalgi. Eneste han fokuserte på var vekt og kosthold. Kom nesten ikke til ordet. Første han gjorde var å sette meg på vekta og snakke om slanke sprøyter framfor å høre på meg om hvor jeg hadde vondt om om plagene mine. Fikk også inntrykk av at han ikke trodde på fibromyalgi som sykdom. Han mente det bare var et samlebegrep på muskelsmerter og lurte på hvorfor jeg trengte en diagnose. Jeg forstår at muskler og vekt henger sammen. Men dette var INGEN hyggelig måte å bli møtt på. Var også min første time med legen. Første gang jeg har gått gråtende ut av en time. Byttet lege umiddelbart. Følte meg rett og slett tråkket på. Dette er ikke legen å gå til hvis du ikke bare vil ha trening og diett tips.

Første gangs besøk

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Jeg har byttet fastlegen over til Dr. Øystein. Fant han for å være en sympatisk og hyggelig doktor. Han tar meg på alvor og er en god rådgiver for min helse. Kan anbefales doktoren med 5 ut av 5 stjerner.

Imøtekommende, jovial og seriøs

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Øystein er en helt strålende lege. Han lytter, spør spørsmål og gjør det han kan for å komme frem til rett diagnose.
Han er også veldig hyggelig, og jeg har aldri følt at det var hastverk å bli ferdig med timen, uansett om det var Covid vaksine eller siste time for dagen mens sola strålte utenfor.

Veldig imøtekommende og hyggelig

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Kom til han med luftveissymptomer og feber på dag 6, ble tatt godt imot lyttet til og lyttet på og fikl trygg og god behandling! En god lege som anbefales!