Øystein Seth Fiskå

Autorisasjon (2015)

Østmarka legekontor AS Telefonnummer22 26 61 4022 26 61 ...
Haakon Tveters vei 88 0686 Oslo
Øystein Seth Fiskå er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øystein Seth Fiskå

Kunnskapsrik og hører på pasienten

Min opplevelse av doktor Fiskå er at jeg er heldig som fikk ham.
Han er alltid imøtekommen og veldig kunnskapsrik. Han har hjulpet meg med et par ting aldri har fått løst hos andre. Jeg ble også nylig veldig syk, og det tok han på høyeste alvor- og jeg ble prioritert raskt inn i behandling.
Han anbefales på det varmeste, og jeg håper jeg får ha ham så lenge det lar seg gjøre.

Eier ikke empati

Dette er faktisk den minst empatiske og ikke samarbeidsvillige legen jeg har møtt. Som kroniker er man avhengig av samhandling med sykehus osv-men dette gjør han ikke. Han har også klart å si «jeg orker ikke sånn klaging og sutring» direkte til meg som pasient. Jeg vet det er mye galt med meg-og mye å ta fatt i-men dette er den verste legen jeg har opplevd. Og jeg kom fra en herlig fastlege. Jeg orket ikke dra til han mer-og har endelig fått ny.

Beste fastlegen jeg har hatt

Jeg synes Fiskå er et godt eksempel på hvorfor fastlegeordningen er viktig å bevare. Jeg håper jeg kan fortsette å ha han som fastlege i mange år fremover. Han er faglig dyktig, grundig, lyttende og empatisk.

Venleg og dugande

Svært dugande lækjar. Han er venleg og tek seg god tid. Ein får verkeleg godt hjelp, så ein kjenner seg trygg hjå han. Dei andre tilsette på klinikken er også hyggelege og gjev god service.

Bare opptatt av trening og kosthold

Gikk til denne legen for å få hjelp med muskelplager og mulig fibromyalgi. Eneste han fokuserte på var vekt og kosthold. Kom nesten ikke til ordet. Første han gjorde var å sette meg på vekta og snakke om slanke sprøyter framfor å høre på meg om hvor jeg hadde vondt om om plagene mine. Fikk også inntrykk av at han ikke trodde på fibromyalgi som sykdom. Han mente det bare var et samlebegrep på muskelsmerter og lurte på hvorfor jeg trengte en diagnose. Jeg forstår at muskler og vekt henger sammen. Men dette var INGEN hyggelig måte å bli møtt på. Var også min første time med legen. Første gang jeg har gått gråtende ut av en time. Byttet lege umiddelbart. Følte meg rett og slett tråkket på. Dette er ikke legen å gå til hvis du ikke bare vil ha trening og diett tips.