Østmarka legekontor AS

Haakon Tveters vei 88 0686 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Østmarka legekontor AS

Kunnskapsrik og hører på pasienten

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Min opplevelse av doktor Fiskå er at jeg er heldig som fikk ham.
Han er alltid imøtekommen og veldig kunnskapsrik. Han har hjulpet meg med et par ting aldri har fått løst hos andre. Jeg ble også nylig veldig syk, og det tok han på høyeste alvor- og jeg ble prioritert raskt inn i behandling.
Han anbefales på det varmeste, og jeg håper jeg får ha ham så lenge det lar seg gjøre.

10/10

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Den beste legen man kan få. Ekstremt dyktig, har masse kunnskap og tar deg alltid på alvor. Kunne ikke vært mer fornøyd. Hele familien har han til fastlege. Alle burde hatt en fastlege som dette, vi føler oss veldig heldige.

Meget flink lege som anbefales på det sterkeste.

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Har ingenting å klage på. Svært kunnskapsrik, hyggelig og lett tilgjengelig. Ikke noe negativt å si.

Trygg, kunnskapsrik og grundig

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Jeg har vært pasient hos Sigbjørn i ca. 1 år nå. Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt en bedre fastlege, eller følt meg mer ivaretatt. Han følger opp problemstillinger, henviser når det er nødvendig, og sørger for at man for riktig diagnostikk og behandling. Han er i tillegg grundig, tar seg god tid til å forklare, og dytter deg aldri ut døra. Anbefales på det aller sterkeste!

Eier ikke empati

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Dette er faktisk den minst empatiske og ikke samarbeidsvillige legen jeg har møtt. Som kroniker er man avhengig av samhandling med sykehus osv-men dette gjør han ikke. Han har også klart å si «jeg orker ikke sånn klaging og sutring» direkte til meg som pasient. Jeg vet det er mye galt med meg-og mye å ta fatt i-men dette er den verste legen jeg har opplevd. Og jeg kom fra en herlig fastlege. Jeg orket ikke dra til han mer-og har endelig fått ny.