Østmarka legekontor

Haakon Tveters vei 88 0686 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Østmarka legekontor

Trygg og vennlig

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Fønnebø. Han tar seg tid til å lytte og har gitt med god behandling og gode råd. Han har også tatt godt imot barna når de har vært syke. De gangene jeg har vært hos han har han vært presis og jeg har kommer raskt inn til legen.

Anbefales ikke

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

Gikk inn og ut med samme problem, har også måttet dra tilbake flere ganger av samme grunn. Det virker som han vet hva problemet er, men gjør ingenting ordentlig med det.

Alltid store forsinkelser med 20-30min.

Han virker stresset og jobber fort for å få deg ut, for å ta inn neste.

Alt i alt, ikke en særlig god lege, men det finnes nok verre. Det skal også sies.

Vennlig, informativ og interessert lege

Lege: Sigbjørn Møystad Fønnebø Skrevet

God til å forklare og veldig tillitsvekkende lege. Kommer også med gode motforestillinger når jeg tror jeg vet hva som er «lurt»

Bare opptatt av trening og kosthold

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Gikk til denne legen for å få hjelp med muskelplager og mulig fibromyalgi. Eneste han fokuserte på var vekt og kosthold. Kom nesten ikke til ordet. Første han gjorde var å sette meg på vekta og snakke om slanke sprøyter framfor å høre på meg om hvor jeg hadde vondt om om plagene mine. Fikk også inntrykk av at han ikke trodde på fibromyalgi som sykdom. Han mente det bare var et samlebegrep på muskelsmerter og lurte på hvorfor jeg trengte en diagnose. Jeg forstår at muskler og vekt henger sammen. Men dette var INGEN hyggelig måte å bli møtt på. Var også min første time med legen. Første gang jeg har gått gråtende ut av en time. Byttet lege umiddelbart. Følte meg rett og slett tråkket på. Dette er ikke legen å gå til hvis du ikke bare vil ha trening og diett tips.

Første gangs besøk

Lege: Øystein Seth Fiskå Skrevet

Jeg har byttet fastlegen over til Dr. Øystein. Fant han for å være en sympatisk og hyggelig doktor. Han tar meg på alvor og er en god rådgiver for min helse. Kan anbefales doktoren med 5 ut av 5 stjerner.