Innlandetklinikken

Telefonnummer940 79 977940 79 9 ...
Storgata 10 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av Innlandetklinikken

Endelig en som forstår.

Kiropraktor: Trevor Ian Neil Skrevet

Jeg møtte opp hos Trevor uten noen spesielle forventninger. Jeg hadde i utgangspunktet ett spesielt problem som brakte meg dit, men jeg har i løpet av et langt liv pådratt meg flere ting som gir kroppslige plager. Han lyttet nøye, og deretter stilte han både relevante og overraskende spørsmål. Straks jeg hadde lagt meg på benken påpekte han et problem som ingen har lagt merke til før. Han tok for seg mine ulike plager, bokstavelig talt fra tærne til hodet. Selvsagt kunne han ikke fikse alt dette i løpet av en eneste konsultasjon, men jeg har fått et håp om at det iallfall er en del ting som kan bli bedre etter hvert. Jeg har vært der to ganger, og kommer til å fortsette der. Anbefales!

Helhetsorientert

Kiropraktor: Trevor Ian Neil Skrevet

Jeg trengte akutt hjelp en lørdag formiddag, og da stilte Trevor opp på sin fridag.
Det var ryggen som var min utfordring, men han tok seg likevel tid til å se på alle de andre, små skavankene. I tillegg fikk jeg anbefalt øvelser for å bedre min situasjon, både for rygg og annet.
Han tok seg god tid, jeg følte meg trygg og godt ivaretatt.
Prisen var det absolutt ingenting å utsette på.

Hjalp meg veldig

Kiropraktor: Trevor Ian Neil Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Ser på det større bildet når det kommer til problemet. Hjalp meg derfor med å finne øvelser hjemme, samt viste hvordan jeg kan forebygge plagene mine.

Morsom og dyktig i jobben

Kiropraktor: Trevor Ian Neil Skrevet

Etter å ha vært i behandling hos en mer kjent kiropraktor i byen som brukte 6minutter på en behandling og knapt hadde tid til hei og hade, var det en befrielse å komme hit. Hyggelig, morsom og tok seg god til å lytte og undersøke.

Utrolig flink. Fikser ikke bare selve problemet men tar alt og ser alt man sliter med. Kjempe god opplevelse.

Kiropraktor: Trevor Ian Neil Skrevet

Har vært hos flere kiropraktorer siden 2002 I Lillehammer siden jeg var idrettsutøver og det har vært mye ymse behandlinger i byen her.
Ble anbefalt å sjekke innlandsklinikken fra en bekjent da jeg fortalte at jeg var helt ødelagt I kroppen og jeg vurderte finne noen gode kiropraktorer uten for byen da jeg ikke hadde lyst å gå til de jeg har vært hos før.
Første besøket hos innlandet klinikken var veldig positivt og den mest helhetlig behandling jeg har fått.
Trevor er å en kiropraktor med god humor og han kan mere en bare å knekke opp igjen hoved problemet.
Ut av døre gikk jeg med en kjempe opplevelse og ny kropp som jeg ikke har kunnet sitte på huk eller bøye meg ned med på lang tid.
Dette var veldig bra og anbefales på det sterkeste.
Som gammel idretts utøver og fremdeles aktiv med mye idrett og sport så påstår jeg at dette stedet er av de bedre Lillehammer har hatt.
Jeg gleder meg til neste behandling.