Dr. Aksel Tveråmo

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Dr. Aksel Tveråmo

Bra läkare

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Förstår inte varför så många tycker att Aksel Tveråmo är en dålig läkare. Besökte honom för första gången idag, och jag tycker att han verkar vara en mycket bra doktor.

Finn en annen

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Arrogant og stresset. Var ok i starten, men har etter hvert blitt mer arrogant. Vanskelig å ta opp flere ting i samme time. Føler ikke jeg har fått god hjelp, og måtte mase på henvisninger. Ikke lett å snakke med han, virker uinteressert. Har byttet fastlege, vil dessverre ikke anbefale han til andre. Sekretæren er veldig grei og hjelpsom.

Frarådes på det sterkeste! Velg en annen lege.

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Dr. Tveråmo burde ikke vært lege. Aldri oppdatert på journal, vil gjerne skrive ut medikamenter og bli ferdig. Arrogant og svært lite barnevennlig. Velg en annen lege!

Ettersom man må rangere går stjernen er til kontordamen.

Verste lege jeg har vert borti

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Har vert tilsluttet fastlege ordningen siden starten . Har bare skiftet leg en gang på grunn av at ikke kjemin passet . Er glad for att jeg er ferdig med denne legen

Styr unna!

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Har møtt denne mannen som kaller seg lege ved 3 anledninger. En mer arrogant og ubehøvlet person har ikke jeg truffet. Burde rett og slett ikke vært lege. Virker bitter og kranglevoren.