Dr. Aksel Tveråmo

Telefonnummer55 22 95 8255 22 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nesttunveien 109 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Dr. Aksel Tveråmo

Rasjonell og proff. Løsningsorientert ...

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Aksel har vist seg rasjonell og profesjonell ift mine problemer.
Han tar seg tid til å lytte og er bra på å kommentere/komme med forslag til forbedring. Han anbefales på det sterkeste .

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Han har vært min lege i mer enn ti år. Jeg er svært fornøyd med hans væremåte og føler meg godt ivaretatt!

Dårlig erfaring.

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Det som er bra med aksel.. Er at det stort sett har kort ventetid for utenom venterommet (kansje ikke uten grunn..)

Hva aksel kan bli bedre på:
han kan slutte å krenke og snakke nedlatende til pasientene sine.
Slutte å skape aggresjon hos pasienter.
Ikke dømme pasientene for deres valg i livet.

han kan bli bedre med kommunikasjon og generellt bedre til å følge ønsker om undersøkelse som pasientene spør om.

han kan også bli bedre generellt i å utføre jobben sin som han skal og ikke true med å nekte behandling til pasientene.

Dette er ting eg har personelig opplevd i den tiden eg har hvert pasient hos aksel.

Eg kan ikke anbefale aksel, med mindre du, som en person er veldig lik en maskin og ikke er noe spesielt menneskelighet av natur.

PS.
På ett av møtene eg var på, hadde eg min far med (siden eg hadde knust ankel) og min far ble sjokkert av den behandlingen aksel praktiserte den dagen.

Uprofesjonell

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Denne legen er frekk, nedlatende og har svært dårlige sosiale egenskaper. Snakker ofte om ting som er lite relevant iforhold til legebesøket. Og har subjektive formeninger som en lege bør holde seg for god for. Min anbefaling er og holde seg unna dr. Aksel Tveråmo.

Helt elendig

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

En direkte ufin og dårlig lege i møte med han på legevakten.. Mindre service skal man lete lenge etter. Vedkommende var faktisk uhøflig..