Dr. Aksel Tveråmo

Telefonnummer55 22 95 8255 22 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nesttunveien 109 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Dr. Aksel Tveråmo

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Jeg har hatt Tveråmo som fastlege i ca. 10 år. Han er dyktig og kunnskapsrik. Han henviser raskt til spesialister når det er nødvendig. Den beste legen jeg har hatt i Norge.

fastlege

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

eg er veldig fornøyd med han. har ingen planer om og skifte lege. har ingen negative ting og sei om han.

En spesiell opplevelse

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Jeg fulgte min mor til Aksel Tveråmo. Jeg har bred erfaring med leger/helsevesen også som administrator. Det jeg min mor og undertegnede opplevde på Aksel Tveråmo burde ingen pasienter oppleve på et legekontor. Uhøflig, avvisende og totalt uinteressert i pasienten. Hadde kun et fokus fra vi kom inn, og det var å få oss ut igjen.

Tveråmo var min mor sin fastlege og hun hadde forsøkt å brukt han flere ganger. En gråstær operasjon "gikk i vasken" på grunn av hans manglende oppfølging.

Rasjonell og proff. Løsningsorientert ...

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Aksel har vist seg rasjonell og profesjonell ift mine problemer.
Han tar seg tid til å lytte og er bra på å kommentere/komme med forslag til forbedring. Han anbefales på det sterkeste .

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Han har vært min lege i mer enn ti år. Jeg er svært fornøyd med hans væremåte og føler meg godt ivaretatt!