Dr. Aksel Tveråmo

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Dr. Aksel Tveråmo

Rom for forbedring

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Første og siste møte med denne fastlegen gjorde vondt. Vedkommende framsto utålmodig, sarkastisk og nonsjalant. Kanskje hadde han bare en dårlig dag, men det er uansett ingen formildende omstendighet når man har som jobb å møte mennesker i en sårbar situasjon.

God og kunnskapsrik

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Meget behjelpelig, lytter og tar problemer på alvor.
Kan være direkte i sin tale, noe som er positivt.

Dårlig fastlege

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Har hatt denne fastlegen i 10 år. Har ikke hatt særlig behov for fastlege, men etter noen runder nå med oppfølging, så har jeg måttet bytte. Han liker å snakke mer om venstrepolitikk enn det man trenger hjelp med. I siste møtet gikk hele tiden med til at han rakket ned på "systemet". Fastlegen opplever jeg som lite empatisk og gir lite faglig oppfølging. Frarådes!

Eier ikke empati

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Denne legen anbefales alle å holde seg unna, dersom dere ikke er uheldig å ha han som fastlege.
Legen har ingen empati for sine pasienter, og er ikke villig til å hjelpe med noe som helst utenom direkte legekonsultasjon, samt å skrive resepter.
Selv om det hører inn under hans ansvarsområde, og han er pliktig å hjelpe.
Da er standard svaret når du ber om hjelp. Det ekke mitt problem, det ekke mitt problem, gjerne gjentatt 10 ganger

Arrogant og lite lyttende

Lege: Aksel Tveråmo Skrevet

Fortjener egentlig ingen stjerner!! Ubehagelig å føle at lege ikke lytter, og ikke tar deg alvorlig. Føler jeg må si ifra om at han må undersøke meg. Bruker mest tid på å skrive på datamaskin.

Første han sier etter jeg forklarer symptomene mine er «du har veldig mange tattoveringer, sikker på at det ikke er pga. disse». Når jeg svarer at det er det ikke, sier han «hvordan vet du det». Veldig nedlatende. Snakker til meg som jeg er en hypokonder, føler meg veldig lite godt tatt imot. Burde kanskje ta seg ett kurs i kommunikasjon, og lese seg opp på empati.

Stakkars de som har han til fastlege!