Aksel Tveråmo

Dr. Aksel Tveråmo AS Mann, 53 år

Autorisert1993
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 48 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dr. Aksel Tveråmo AS

Nesttunveien 109 5221 Nesttun
Aksel Tveråmo er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aksel Tveråmo

Takk For Samværet...

Har hatt Mr. Tveråmo som fastlege siden 2007/08 og har stort sett fått god oppfølging med de problemene jeg har vært der for, men man får aldri spørsmål om hvordan det gikk med det forrige tilfellet som man var inne for. Har aldri opplevd noen andre fastleger som tar seg tid til det heller, noe som de absolutt burde og ikke bare tenke penger hele tiden.

Har gått der jevnlig og tatt blodprøver opp gjennom årene og dermed ikke behøvd og snakke med Mr. Tveråmo i det hele tatt, men hvis man er så uheldig og prøve og få svar på et enkelt lite spørsmål som har med sykdommen min og gjøre når han likevel ikke har pasienter inne hos seg og døren inn til kontoret hans står åpen, (selvfølgelig ikke hver gang man er der), blir man møtt med denne setningen: "Skal du inn til meg, koster det penger...." Dette har jeg blitt møtt med en del ganger og lurer på hva i all verden er det som er i veien med fyren? Det har jo da resultert i at jeg har gått derfra med uforrettet sak. Jeg mener ikke at man ikke skal betale for seg, men det trenger ikke være penger innblandet i alt man gjør og sier...

Uansett, etter og ha hørt denne nedlatende setningen et par ganger, var det på tide og si takk for seg...

Best Doctor

He is friendly. Give good explanation about the illness. Good communication skills and speaks in English. As for non Norwegian speaker, I never had problem with doctor in communicating.

Dr. Tveråmo er uten tvil en dyktig lege.

Har hatt han som fastlege i ca. 8 år og alltid fått riktig og god behandling.

Han lytter alltid, tar seg god tid og gir alltid god hjelp.
Han har stor kunnskap om medisin og forklarer godt om sykdom og plager.

For meg har han alltid ytt den beste hjelp.
Han er hyggelig, smilende og håndhilser alltid.

Aldri opplevd å vente lenge på time.
Legekontoret m/sekretær er uten tvil det/de beste jeg har vært hos.

Flink lege og opptatt av pasientene.

Har hjulpet meg mye med diverse sykdommer. Kreft, svineinfluensa, og kols. Når jeg ikke klarte å jobbe lenger etter over 40 år i arbeidslivet Pga kols, så var han til god hjelp også med det.

Alt i alt en veldig flink, og hyggelig lege. Jeg har intet negativt å si om denne legen. I tillegg, så går det greit å bestille time, med hurtig tilbakemelding, og kommer til fort når det er nødvendig.

Utilgjengelig og vanskelig å komme til

Vanskeligt å bestille time. Sist jeg var heldig og kom til måtte jeg vente i en uke på time med pågående lungebetennelse. Dårlig oppfølging når legen ikke er tilstede.