Aksel Tveråmo

Tlf: 55 22 95 82 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Aksel Tveråmo er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aksel Tveråmo

Dårlig erfaring.

Det som er bra med aksel.. Er at det stort sett har kort ventetid for utenom venterommet (kansje ikke uten grunn..)

Hva aksel kan bli bedre på:
han kan slutte å krenke og snakke nedlatende til pasientene sine.
Slutte å skape aggresjon hos pasienter.
Ikke dømme pasientene for deres valg i livet.

han kan bli bedre med kommunikasjon og generellt bedre til å følge ønsker om undersøkelse som pasientene spør om.

han kan også bli bedre generellt i å utføre jobben sin som han skal og ikke true med å nekte behandling til pasientene.

Dette er ting eg har personelig opplevd i den tiden eg har hvert pasient hos aksel.

Eg kan ikke anbefale aksel, med mindre du, som en person er veldig lik en maskin og ikke er noe spesielt menneskelighet av natur.

PS.
På ett av møtene eg var på, hadde eg min far med (siden eg hadde knust ankel) og min far ble sjokkert av den behandlingen aksel praktiserte den dagen.

Uprofesjonell

Denne legen er frekk, nedlatende og har svært dårlige sosiale egenskaper. Snakker ofte om ting som er lite relevant iforhold til legebesøket. Og har subjektive formeninger som en lege bør holde seg for god for. Min anbefaling er og holde seg unna dr. Aksel Tveråmo.

Helt elendig

En direkte ufin og dårlig lege i møte med han på legevakten.. Mindre service skal man lete lenge etter. Vedkommende var faktisk uhøflig..

Dyktig og grundig lege med god kompetanse

Jeg hadde Dr. Tveråmo som lege i knappe 2 år, men måtte bytte da jeg flyttet til Oslo.
De gangene jeg var hos Dr. Tveråmo ble jeg møtt av en lege som var imøtekommende og interessert. Han resonnerer åpent og stiller adekvate spørsmål underveis i undersøkelsen.
Jeg oppfatter ham som meget grundig.

Det kan nevnes at jeg tidligere hadde en fastlege som var urologspesialist. Han var det umulig å kommunisere med..
Dr. Tveråmo tok derimot mine plager på alvor og henviste meg til urolog. Dette var i "grevens tid", og hadde han ikke gjort det, så kunne jeg ha fått alvorlige komplikasjoner, i følge urologen.

Dr. Tveråmo fremstår som en lege som kaller en spade for en spade. Det passer ikke alle, og tåler man ikke en lege som stiller spørsmål, så bør man gå et annet sted.

For min egen del vil jeg nok en gang velge Dr. Tveråmo om jeg flytter tilbake til Bergen i fremtiden.

Jeg liker også at legen håndhilser, som en annen også har kommentert. Det er ryddig og ordentlig på venteværelset og kontoret, og legen har vært ganske presis de gangene jeg har vært der.

Legesekretæren er blid og imøtekommende, både på telefonen og på legekontoret.

"Typisk" lege

Fremstår som nedlatende, har dårlige lytteevner, gav meg en følelse av å være dum. Ubehagelig lege. Tilsynelatende blid men hoven og sterk ovenfra og ned-holdning.