Aksel Tveråmo

Dr. Aksel Tveråmo

1993

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Dr. Aksel Tveråmo Telefonnummer55 22 95 8255 22 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nesttunveien 109 5221 Nesttun
Aksel Tveråmo er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aksel Tveråmo

Kunnskapsrik og dyktig

Jeg har hatt Tveråmo som fastlege i ca. 10 år. Han er dyktig og kunnskapsrik. Han henviser raskt til spesialister når det er nødvendig. Den beste legen jeg har hatt i Norge.

fastlege

eg er veldig fornøyd med han. har ingen planer om og skifte lege. har ingen negative ting og sei om han.

En spesiell opplevelse

Jeg fulgte min mor til Aksel Tveråmo. Jeg har bred erfaring med leger/helsevesen også som administrator. Det jeg min mor og undertegnede opplevde på Aksel Tveråmo burde ingen pasienter oppleve på et legekontor. Uhøflig, avvisende og totalt uinteressert i pasienten. Hadde kun et fokus fra vi kom inn, og det var å få oss ut igjen.

Tveråmo var min mor sin fastlege og hun hadde forsøkt å brukt han flere ganger. En gråstær operasjon "gikk i vasken" på grunn av hans manglende oppfølging.

Rasjonell og proff. Løsningsorientert ...

Aksel har vist seg rasjonell og profesjonell ift mine problemer.
Han tar seg tid til å lytte og er bra på å kommentere/komme med forslag til forbedring. Han anbefales på det sterkeste .

Trygg og kunnskapsrik

Han har vært min lege i mer enn ti år. Jeg er svært fornøyd med hans væremåte og føler meg godt ivaretatt!