Kvernaland Legesenter AS

Theodor Dahlsvei 8 4355 Kvernaland

Siste vurderinger av behandlere ved Kvernaland Legesenter AS

Snakker kun om seg selv å andre pasienter og familie

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

Styr unna denne legen, 9 av 10 pasienter som kommer til han har psykiske problemer fikk jeg fortalt.
Han sier hva han kan gjøre men gjør det ikke.
Ikke bruk tid på denne legen!

Eirik Skadberg er ein hyggeleg og flink lege

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

Eg har vore hjå lege Eirik Skadberg to gonger og opplevde han som ein flink og dugande lege.

Den eine gongen var då han var vikar for min faste lege Thomas Sortland.

Medan den andre gongen var då han var vikar for mor min sin lege Kasher Shehzad hjå Salus legesenter, Solakrossen. Både mor mi og eg var godt nøgde med lege timane me hadde hjå Eirik Skadberg, som opptrådde profesjonelt og var fagleg dyktig. Me har berre godt å seie om Eirik Skadberg.

Engasjert

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

Tar seg tid til pasienten, gir grundige forklaringer og er handlekraftig og løsningsorientert. Tommel opp!

Snakker bare om seg selv og sin familie

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

Uansett årsak du har til konsultasjonen, klarer han å snakke om seg selv og sin familie. Lite profesjonell.

Hyggelig og pratsom

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

Eirik er en hyggelig fyr, men bruker unødvendig tid på å snakke om hele din sykehistorie, muligens hans og andre sin også som et eksempel på ting som kan skje. Han virker litt usikker ut når det kommer til å skrive ut resepter som han er redd du vil stå å selge på neste gatehjørne. Ønsker han vel, håper noen kan gi han litt veiledning ref.behandling av pasienter. Bli mer lyttende slik at pasientene ikke glemmer alt de skulle spørre om til avtalt time som er ca. 10 -15 min, men blir fort lenger.