Kvernaland Legesenter AS

Theodor Dahlsvei 8 4355 Kvernaland

Siste vurderinger av behandlere ved Kvernaland Legesenter AS

Absolutt å anbefale

Lege: Pyrakas Kandavanam Skrevet

En behagelig og effektiv lege hvor du føler deg godt ivaretatt. Utrolig flink å lytte og engasjert. Beste legen jeg noen gang har hatt!

Absolutt å anbefale

Lege: Pyrakas Kandavanam Skrevet

Dette er en lege som virkelig tar seg tid til deg på alle måter, utrolig kunnskapsrik og grundig. Beste legen jeg noen gang har hatt.

Hyggelig og flink

Lege: Pyrakas Kandavanam Skrevet

Stiller gode spørsmål og virker som han bryr seg. Går tilbake og sjekker historie, og går grundig til verks.
Virker faglig flink.

Dårligste legen

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

Dårligste legen jeg noen gang har vært hos. Han er mer opptatt av å snakke om seg selv og sin familie enn å lytte til pasienten. Det er helt umulig å komme til ordet! Han bruker hersketeknikker, og sier stadig ting som "er det du eller jeg som er legen". Han er alltid veldig forsinket (40min +), selv kl. 09 på morgenen, og det er ikke rart så mye som han snakker! Han er alltid veldig stresset, og sier det flere ganger ila en konsultasjon. Styr unna denne legen.

Svært lite imøtekommende

Lege: Eirik Skadberg Skrevet

Eirik Skadberg er kanskje faglig sterk, men dette går dessverre ut over den sosiale forståelsen. Han prater mye om seg selv, og hever stemmen/avbryter om du prøver å fortelle. Han følger ikke med i samtalen og er mer opptatt av at han stadig er forsinket. Ventetiden er alltid over 45 minutter, og når du først kommer inn er timen preget av kaos og hektisk atmosfære.

Legen er ikke interessert i å få innspill fra andre med helsefaglig utdanning, eller noen form for tverrfaglig vurdering. Han kommer ofte med utsagn "er det jeg eller du som er legen". Jeg er selv helsefaglig utdannet og har møtt mange leger, Skadberg er en av de minst imøtekommende jeg har møtt. Han trenger kanskje å jobbe litt med hvordan han ønsker å møte mennesker.

Ellers opplevde jeg lokalet som reint og personalet i resepsjonen som hyggelige.