Pyrakas Kandavanam

Kverneland Legesenter Mann, 35 år

Autorisert2010
Ledige plasser 112 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kverneland Legesenter

Theodor Dahlsvei 8 4355 Kvernaland
Pyrakas Kandavanam er en av 16 fastleger i Time

Siste vurderinger av Pyrakas Kandavanam

Faglig dyktig og lett å kommunisere med

Ble anbefalt fastlegen av en bekjent. Pyrakas er Faglig dyktig og lett å kommunisere med, Han er også flink med å kommunisere med barn.

Kjempe dyktig

Han tar seg god tid, lytter og virkelig bryr seg😊Faglig dyktig.. Og utrolig behagelig person! Glad jeg skiftet fastlege til han😊

Veldig sympatisk lege

Siden jeg har hyppige legebesøk har jeg brukt andre leger når min fastlege har vært bortreist. Det har jeg hatt dårlig erfaring med helt til jeg fikk komme til Pyrakas. I stedet for å "kjøre sin egen linje" har han satt seg inn i min fastlege sin journal og gitt meg den oppfølgingen jeg får til vanlig. God og sympatisk fyr.

Og "jentene" kan jeg ikke få skrytt nok av! Hører så mye negativt om servicen på Jørpeland legesenter, men jeg skulle likt å sett om någen kunne greid det bedre i et så hektisk arbeidsmiljø.

Super legen

Han er blid, lytter godt og tenker på pasientens beste..Er 100 % fornøyd med ham som min fastlege

meget dyktig lege

Han lytter og er flink til å ordne opp på lang sikt, men det er vanskelig å få god oppfølging på kort sikt, da han ofte er borte i lengre perioder.