Sandefjord Legesenter

Halvdan Svartes gate 12 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Sandefjord Legesenter

Presis, trygg og behagelig lege

Lege: Kåre Kvestad Skrevet

Har hatt han hele tiden siden jeg flyttet til Sandefjord i 2000. Alltid vært fornøyd med timene og ikke opplevd at han er forsinket. Går løs rett på problemet, kommuniserer godt og kommer er raske og gode løsninger.

Meget god formidlingsevne

Lege: Sonia Singh Skrevet

Presis, fokusert og lyttende. Kom raskt frem til behandling og konklusjon.
Imponerende effektiv, trygg og inngir stor tillit.
Stor takk for hjelpen!

Varm og tydelig

Lege: Sonia Singh Skrevet

Fint å møte en lege som virker dønn ærlig og ikke stirrer inn i pc,n når hun prater til deg. Hun er interessert og du slipper å bestille ny time, om du har flere enn én plage å komme med. Satt også pris på at hun fulgte opp på telefon etter kontortid, for å informere om testresultater.

Kunnskapsrik

Lege: Sonia Singh Skrevet

Veldig flink og god lege. Hun følger opp veldig bra, og er veldig god til å lytte. Hun er veldig hyggelig og hjelper veldig mye.

Dårlig totalinntrykk

Lege: Sonia Singh Skrevet

Hun har store sko å fylle, mtp hvem hun overtar for. Men jeg hadde forventet ved vårt første møte at hun hilste på meg, presenterte seg og beklaget at hun var over én time forsinket. Venting er jeg vant til ved senteret, men det har tidligere vært verdt det! Hun stilte INGEN oppfølgingsspørsmål ift mitt problem, og så vidt jeg vet kjenner hun ikke min bakgrunn overhodet. Det ble skrevet resept på noe jeg ikke ba om, og ikke kommer til å hente ut. Jeg opplevde arroganse, opplevelse av å ikke bli hørt og en holdning som gjør at jeg nå etter én konsultasjon har byttet fastlege.