Sandefjord Legesenter

Halvdan Svartes gate 12 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Sandefjord Legesenter

Kvestad er en dyktig og kompetent lege

Lege: Kåre Kvestad Skrevet

Kvestad er rask, effektiv og nøyaktig. Han ser pasienten og tar tak i enhver utfordring og finner svar. Han henviser rask og effektivt videre hvis behov. Som pasient føler man seg alltid viktig - ingen utfordninger for små eller store - de løser vi! Har man Kvestad som lege blir man godt ivaretatt. Jeg har selv flyttet fra Sfj . men kjører til lett til Sandefjord og kommer ikke til å bytte lege.

God behandling

Lege: Dag Johann Kjærnet Skrevet

Gir et solid inntrykk og har gitt meg gode råd om hvordan jeg kan forbedre min helse. Jeg er meget fornøyd.

Fantastisk lege

Lege: Kåre Kvestad Skrevet

Kåre kvestad er den beste legen jeg har hatt og bittert at jeg måtte bytte???skulle så gjerne hatt han som fastlege igjen så venter på at han kanskje får noe ledig på lista si! Jobber effektivt, hører på hva du har å si og er rett og slett bare suveren

Endelig en lege som har forstått det;)

Lege: Kåre Kvestad Skrevet

Etter mange års bruk av annen lege måtte jeg bytte. Brukte forrigge i over 20 år og mente det ikke fantes bedre.Men,der tok jeg feil! Kvestad er rett og slett suveren både som menneske og lege;))

Unik på alle måter-Anbefales!

Lege: Kåre Kvestad Skrevet

Kåre Kvestad er en lege som du alltid vet er der for deg!Han er utrolig dyktig,oppdatert tar seg tid,og han viser pasienten at han oppriktig bryr seg.Ser hele deg(menneskelig/lett å prate med) og vil komme til bunns i problemet:-) Henviser til spesialister,om han mener det trengs.Har vært der en del pga astma barn bla-strålende flink,og han kan IKKE roses nok:-D