Albatross Legesenter, lege Trond Wirkola

Albatross Legesenter, Leitevegen 48 5559 Sveio

Siste vurderinger av behandlere ved Albatross Legesenter, lege Trond Wirkola

Kunnskapsrikt og positiv

Lege: Trond Vindenes Wirkola Skrevet

Har hatt ham i nesten 20 år sammen med familie som fastlege, og selv om vi bor i Haugesund har vi aldri tenkt å bytte han med en annen lege. Takker deg for alt du har gjort for oss.

Dyktig lege.

Lege: Trond Vindenes Wirkola Skrevet

Wirkola er en meget dyktig lege. Ikke bare holder han høyt faglig nivå, men er hyggelig, empatisk og lytter til sine pasienter. Han handler raskt når det gjelder prøver og henvisninger. Diagnoser og forordning av medisiner forklares og begrunnes på forståelig vis.

Dyktig lege.

Lege: Trond Vindenes Wirkola Skrevet

En behagelig person som tar deg på alvor. Er han usikker så blir du omgående videresendt til videre utredning. Stor tillit til denne legen.

Utilgjengelig

Lege: Trond Vindenes Wirkola Skrevet

Vanskelig å nå, og lite hjelpsom når jeg først fikk kontakt 5 dager senere. Grei å prate med, men fikk ikke tydelig svar på det jeg lurte på.

Trygg og kunnskapsrik lege!

Lege: Trond Vindenes Wirkola Skrevet

Jeg har brukt Wirkola siden 2004 å har alltid blitt møtt med tillit og forståelse.
Om han mener det trengs sender han raskt til spesialister og tar pasienter på alvor etter min erfaring.
Han har tilleggsutdanning innen smerteproblematikk,psykiatri og flere ting så Jan har et bredt spekter av kunnskap så jeg føler meg trygg er hans råd og behandling.
Jeg har anbefalt flere venner og familie til han og alle er fornøyde!

Dette er en Pluss-tjeneste.