Ringvollhelse AS

Ringvoll Senter 1D 1827 Hobøl

Siste vurderinger av behandlere ved Ringvollhelse AS

Trygg og flott lege

Lege: Heidi Ødegård Solvang Skrevet

En hyggelig og flott lege som ser deg som en helhet. Hun følger deg opp, å kommer med forslag man kanskje ikke nødvendigvis tenker på selv. Tar seg god tid med pasientene sine, noe som kan resultere i forsinkelser - men jeg tenker at det kan være jeg som neste gang trenger den ekstra tiden. Anbefaler så absolutt Heidi til mine venner og kjente 🌸🌸🌸

Lege som ikke ser deg

Lege: Heidi Ødegård Solvang Skrevet

Heidi er en lege som bryr seg mer om kroner enn om pasienten sin. Ho leser ikke journaler og ser ikke pasienten. Ho følger ikke opp timer og leser ikke epikrise fra andre leger som har undersøkt pasienten. Og ho skal heller prate om urelavante ting som ikke har noe med timen man har fått.

A very trustworthy doctor smart and understanding

Lege: Hafiz Muhammad Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

This doctor is very professional, he will look after you, listen to you and your situation, he will try to do what’s best for you and your body/life. At the same time he is very smart, he knows a lot especially in the field of Medicean

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Hafiz Muhammad Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

Jeg ble hørt og sett. Han bryr seg om pasientene sine, tar problemer på alvor og følger opp. Jeg føler meg i trygge hender. Kan virkelig anbefale!

Utrolig dyktig!

Lege: Hafiz Muhammad Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

Dette er en utrolig dyktig fastlege! Jeg har hatt tett oppføring hos han over en lengre periode nå og kan ikke si annet enn at du føler deg godt ivaretatt. Han er alltid blid og har mye kunnskap! Du føler deg både sett og hørt. Jeg har dessverre hatt mye forskjellige fastleger oppigjennom, men denne fastlegen er en av de beste jeg har hatt!