Jan Magne Remøy - Fosnavåg helsehus

Myklebustvegen 69A 6092 Fosnavåg

Siste vurderinger av behandlere ved Jan Magne Remøy - Fosnavåg helsehus

Ein veldig god å faglig dyktig å tilstedeværelse for pasienten.

Lege: Jan Magne Remøy Skrevet

Eg er veldig glad eg har Dr.Jan-Magne Remøy som min behandlende Lege.Føler meg sett å hørt når eg er,på time med han.Han har hjelpt meg i ein ekstrem å vond tid,med råd å veiledning den beste.Han møter deg med respekt,å utrulig flink å lytte kunne ikkje vore bedre.Han er profesjonell i Legeyrket å ærlig,dette er verdiar eg sett høgt som pasient.Eg ha vell aldrig vore her i dag,om det ikkje var for hans støtte å medmenneskelig profesjonelle støtte.Står på venteliste med han for å få meg fastlege.

Fornøyd

Lege: Jan Magne Remøy Skrevet

Har alltid blitt tatt på alvor, og fått god hjelp! Fornøyd med min fastlege. Lyttende og tilgjengelig.

Effektiv

Lege: Jan Magne Remøy Skrevet

Grei kommunikasjon effektiv enkel og forstå
Greitt språk flink med alternativer.
Skaper tillit.
Flott med nye kontor.
God parkering.

Usympatisk

Lege: Jan Magne Remøy Skrevet

Dårlig til å lytte og ikke flink med psykiske plager.Ga en veldig nedenfra og opp holdning og virker usympatisk

Bør finne seg noe annet å gjøre

Lege: Jan Magne Remøy Skrevet

Etter mange timer med forskjellige leger er denne legen garantert det værste jeg har opplevd. Jeg har hatt psykiske plager siden barndom og han uttaler seg foran andre leger at jeg later som jeg er psykisk syk for å få medisiner. Og uttaler seg at jeg er rusmisbruker. Dette er en lege som ikke setter seg ned og lytter og ser helheten i pasienten. Anbefales ikke!!