Legekontor Kren

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontor Kren

Forståelsesfull,hjelpsom og kunnskapsrik.

Lege: Gasper Kren Skrevet

Jeg opplever at Gasper er en trygg og god lege som jeg ønsker å beholde og gjerne anbefale til andre.Han virker kunnskapsrik og effektiv og er alltid hyggelig å møte.

Uproff

Lege: Gasper Kren Skrevet

Stusser veldig på lokalet, alt han gjør på egenhånd. Ingen ansatte på «labb» Føler ikke dette er et ordentlig legekontor. Usikker er han også. Man må nesten stille diagnoser selv!

Kunne ønske det var flere med åpne lister i Lillehammer.

Lytter og tar tak

Lege: Gasper Kren Skrevet

Er svært fornøyd med Dr. Kren. Han lytter og går i dybden for å avklare mine plager. Flink til å henvise til spesialist og videre undersøkelser når nødvendig.

God lege

Lege: Gasper Kren Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha Gasper som fastlege! Han er snill, dyktig og fornuftig:) jeg er glad han er fastlegen min! Anbefaler han på det sterkeste.

Kunnskapsrik men undrer og lytter ikke

Lege: Gasper Kren Skrevet

Så langt har jeg ikke kjent meg igjen i 3 av 4 referanser han har sendt i vei. Kan virke som han ikke lytter, for det tyder referatene fra legetimene på. Han følger sjelden opp med spørsmål eller bekreftelser. Dette har ført til unødvendig mange legetimer & utstrakt ventetid før behandling hos spesialister
siden de ikke fått en utfyllende refanse, som ofte har vært ugjenkjennelige for hva jeg har beskrevet. Lykke til Gasper, du kan bedre, men nå takker jeg for meg for min helse trenger å få gjort ting effektivt & uten så mye bort kastet tid & misforståelser som kunne vært avklart med oppfølgings spørsmål & bekreftelser, både for meg, deg & de referansene sendes til.