Legekontor Kren

Søndregate 2B 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontor Kren

Lytter og tar tak

Lege: Gasper Kren Skrevet

Er svært fornøyd med Dr. Kren. Han lytter og går i dybden for å avklare mine plager. Flink til å henvise til spesialist og videre undersøkelser når nødvendig.

God lege

Lege: Gasper Kren Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha Gasper som fastlege! Han er snill, dyktig og fornuftig:) jeg er glad han er fastlegen min! Anbefaler han på det sterkeste.

Kunnskapsrik men undrer og lytter ikke

Lege: Gasper Kren Skrevet

Så langt har jeg ikke kjent meg igjen i 3 av 4 referanser han har sendt i vei. Kan virke som han ikke lytter, for det tyder referatene fra legetimene på. Han følger sjelden opp med spørsmål eller bekreftelser. Dette har ført til unødvendig mange legetimer & utstrakt ventetid før behandling hos spesialister
siden de ikke fått en utfyllende refanse, som ofte har vært ugjenkjennelige for hva jeg har beskrevet. Lykke til Gasper, du kan bedre, men nå takker jeg for meg for min helse trenger å få gjort ting effektivt & uten så mye bort kastet tid & misforståelser som kunne vært avklart med oppfølgings spørsmål & bekreftelser, både for meg, deg & de referansene sendes til.

Kunnskapsrik, empatisk, god lytter

Lege: Gasper Kren Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Jeg opplever han som dyktig, forståelsesfull og empatisk. Han svarer på alle mine spørsmålene og hjelper meg å forstå situasjonen. Han er en god lytter og han støtter meg når jeg har behov for det. Han møter meg på mitt nivå og tar meg alltid seriøst.

Helt ok

Lege: Gasper Kren Skrevet

Jeg skal bytte fastlege ettersom jeg ikke følte meg helt hørt. Var heller ikke så god service som jeg har opplevd tidligere.
Han gjorde jobben sin greit og jeg kan se hvorfor noen er fornøyde, men kan ikke si jeg var fornøyd etter min legetime.
Koselig kontor og ellers var det helt ok.