Grünerløkka Legesenter AS

Trondheimsveien 42 0560 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grünerløkka Legesenter AS

Dyktig, profesjonell og behagelig

Lege: Sara Kalstad Skrevet

Sara er en flink og profesjonell lege som lytter og behandler på en effektiv og behagelig måte. Jeg har hatt en del vikarer da jeg mener å huske Sara tar noe videreutdanning. Alle vikarene har hatt god oversikt og vært enkle og ha med å gjøre.

Lytter og tar det på alvor!

Lege: Naresh Sugandiran Skrevet

Hadde en utrolig god opplevelse med Naresh. Han hjalp meg med det som var nødvendig og fikk meg til å føle meg hørt! Veldig dyktig lege!

Hyggelig og kunnskapsrik lege

Lege: Sara Kalstad Skrevet

Jeg har kun gode erfaringer med Sara Kalstad. Hun er alltid i godt humør, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt og forstått når jeg har time hos henne. En veldig flink lege jeg virkelig kan anbefale.

empathy with patient

Lege: Sara Kalstad Skrevet

I'm afraid I havn't seen any ampathy from her. I'm dealling with heavy headache everday after two surguries. Not a normal body function as people in my age. and unfoutitnly she without even reading my case was very strict with me.

Dyktig og empatisk lege

Lege: Sara Kalstad Skrevet

Byttet fastlege til Sara Kalstad nylig og har vært innom et par ganger. Jeg opplever Sara som dyktig, imøtekommende og effektiv. Hun er etter min forståelse spesielt god på kvinnehelse og jeg synes det har vært deilig å gå til en relativt ung kvinnelig fastlege som hører på mine bekymringer, tar de på alvor, og svarer og forklarer på en god måte. Minus er at det ofte er, som flere skriver, noe ventetid og at det kan ta litt tid å få time. Lokalene er heller ikke de fineste. Dette til tross kan jeg anbefale Sara på det varmeste. Resepsjonistene er også veldig hyggelige!