Grünerløkka Legesenter AS

Hausmansgate 19 0182 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grünerløkka Legesenter AS

Travel og rotet med blodprøven

Lege: Ragne Ingrid Foslien Skrevet

Jeg skulle ta noen blodprøver og fikk beskjed om å dra til Furst for å ta dem. Dro dit tidlig fredag morgen før jobb, og da jeg kom fikk jeg beskjed om at legen hadde rotet og det ikke lå noe på meg der. Derfor dro jeg hjem uten å ha tatt blodprøvene. Dessuten var det dårlig informasjon når jeg kom til legekontoret og nedlatende holdning fra sekretær. Fikk en dårlig følelse der. Kommer til å bytte fastlege rimelig raskt!

P-Stav og Celleprøve - gikk supert!

Lege: Ragne Ingrid Foslien Skrevet

Fikk tatt ut P-staven smertefritt. Veldig fin opplevelse, da jeg har hatt en opplevelse tidligere hvor en lege ikke fikk den ut. Har også tatt celleprøve som gikk supert. Knirkefritt besøk!

Kunnskapsrik og støttende

Lege: Ragne Ingrid Foslien Skrevet

Jeg har flere alvorlige sykdommer og må gå til legen ofte. Jeg har vært hos Ragne i snart 6 måneder. Dette er første gang jeg føler at en lege virkelig blir involvert i problemene mine og prøver å hjelpe meg så mye hun kan. Jeg opplever Ragne som svært kunnskapsrik og jeg er godt forstått. Det er veldig greit å få time både på klinikken eller på telefon.Jeg føler meg veldig trygg med henne og at hun lytter til meg.

Kald og overlegen

Lege: Ragne Ingrid Foslien Skrevet

Har vært hos Ragne 2-3 ganger, og har synes hun har pratet over hodet på meg og vært kald.

Toppet seg da jeg gikk til henne angående spiseforstyrrelser, da hun begynte snakke om seg selv og hvor lite hun spiste i en periode og hvor mye hun la på seg etter graviditet.

Det var en vikar tilstede, og de snakket mer sammen om egen helse enn med meg.

Sa direkte at hun ikke kunne henvise meg videre til offentlig paykolog.

Fikk med andre ord ingen hjelp, og hikk ut av timen med å føle meg dårligere

God til å skrive sykemeldinger derimot.

Ikke fornøyd

Lege: Ragne Ingrid Foslien Skrevet

Oppfattes dessverre som lite imøtekommende, sympatisk og forståelsesfull. Byttet fastlege etter første besøk da jeg ikke følte meg hørt eller ivaretatt på det jeg kom til legen for. Veldig synd! Har tidligere vært hos en av hennes vikarer, og det har vært helt ok.