Grünerløkka Legesenter AS

Hausmansgate 19 0182 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grünerløkka Legesenter AS

Likte ikke konseptet

Lege: Ragne Ingrid Foslien Skrevet

Hadde første time med vikarlege og forstod det slik at legekontoret blir drevet med høy bruk av vikarer med fastlegen som en slags ansvarlig lege eller noe slikt. Vikaren var hyggelig og virket som hun gjorde grundige undersøkelser, men fikk inntrykk av at det var mye relativt unge leger. Foretrekker den vanlige ordningen der din fastlege også er den som undersøker deg.

Omsorgsfull og oppleves meget profesjonell

Lege: Ragne Ingrid Foslien Skrevet

Ragne har nylig begynt å følge meg opp i forbindelse med svangerskap. Jeg har tidligere vært sjeldent syk så det sitter litt inne for meg å spørre om en sykemelding eller faktisk gå til lege, men dessverre fikk jeg noen utfordringer og ble innlagt på sjukehuset. Deretter har hun fulgt opp så godt. Legen lyttet til meg og ga meg råd. Jeg syns legen virker veldig omsorgsfull og dyktig. Raskt svar på e- konsultasjoner som jeg setter stor pris på. Da slepper jeg å tenke for lenge på spørsmålene jeg har stilt og gruble.

Fantastisk, kunnskapsrik, imøtekommende og dyktig

Lege: Ragne Ingrid Foslien Skrevet

Jeg flyttet nydelig til Oslo i sommer og var veldig skeptisk på å bytte lege men siden jeg var gravid og hadde flyttet så måtte jeg finne meg en ny. Jeg valgte Ragne Ingrid og hun var helt fantastisk mot meg. Jeg er sjeldent syk så det sitter litt inne for meg å spørre om en sykemelding, men da var jeg syk med bilhulbitennelse og hadde ikke vært borte en eneste dag av svangerskapet. Legen lyttet til meg og ga meg råd og sykemelding over helgen noe som gjorde at jeg kom meg kjappere. Jeg syns legen er veldig dyktig. Hun kan virke litt hard, men det er også fordi hun kan faget sitt og vet hvordan hun snu tankegangen til sine pasienter. Hun møter deg på en positiv måte og hun har roet meg veldig ned i forhold til at jeg er førstegangsfødende og litt redd for alt som jeg går igjennom. Jeg liker at legen min er ærlig og sier ting som de er. Jeg hadde også en vikar lege en gang og hun var også kjempe dyktig og imøtekommende. Det er også alltid kort ventetid og det er første gang jeg kommer til ett sted hvor legen er så presis på avtaler. En kan si mye om første inntrykket av bygget, men legen er enestående og jeg er veldig glad og takknemlig for min lege:)

Dyktig fastlege

Lege: Ragne Ingrid Foslien Skrevet

Hyggelig og effektiv. Slapp å sitte lenge på venterommet, ulikt de andre fastlegene jeg har hatt. Neppe den som skriver sykemeldinger «på bestilling», hvis hun mener behovet ikke er reelt, men det anser jeg som positivt. Var hjelpsom og ordnet umiddelbart en avtale, da jeg fikk behov for en spesialistundersøkelse. Kan anbefales.

godt inntrykk

Lege: Ragne Ingrid Foslien Skrevet

Ofte tilgjengelig på tlf.konsultasjon på kveld. Oppleves ryddig, kunnskapsrik, forståelsesfull og saklig.