Luster legekontor

Øyagata 4 6868 Gaupne

Siste vurderinger av behandlere ved Luster legekontor

Trygg og ivaretakende

Lege: Sofie Linaa Rosager Skrevet

Er imøtekommende og lyttende, tar seg god tid.
Faglig sterk
Føler meg ivaretatt og respektert
Vennlig og høflig

Trygg, lytter. Tar seg god tid.. Kunnskapsrik. Føler at en blir tatt på alvor

Lege: Ingunn Elise Watsend Erichsen Skrevet

Behagelig lege som tek deg på alvor. Flink til å sende deg til spesialist viss det trengs flink til å å følge opp pasienten

Usympatisk, manglar menneskelig innsikt!

Lege: Ingunn Elise Watsend Erichsen Skrevet

Syns ikkje det er greitt å bli ledd av! En lege skal vere et menneske som ønskar å hjelpe å bidra til at kvardagen er god, trygg og frisk! Når du ikkje blir trudd, blir ledd og rista på hodet av, ja då syns eg det er en uverdig og trist situasjon og gå til, lite voksent. En lege skal vere ydmyk, interesert, opptatt av å finne årsak, heller enn å medisinere et symptom, heller ikkje benekte og seie at "Det er ikkje noke som heiter det" eller "Det TRUR eg ikkje på"! Et menneske er en heilhet, og ei blodprøve og et bilde er ingen fasit på alt, desverre!

Oppriktig lei for at du opplevde konsultasjonen slik! Det var ikke deg, men et begrepet du brukte som var hentet fra alternativ medisin jeg mente at jeg ikke tror på. Håper det går bra med deg!

Besvart av Ingunn Elise Watsend Erichsen

Den beste legen eg har hatt!

Lege: Siri Liestøl Christensen Skrevet

Heilt super lege! Snill og lett å prate med, empatisk og lyttande. Tek problem på alvor, og virkar til å verkeleg ynskje at du skal få det betre. Gjer alt i hennar makt! Heilt supert lege, beste legen eg har hatt! At det er litt ventetid på kontoret somme tider, kan vere negativt for nokon. Men for meg er dette eit uttrykk for at legen brukar tid på deg, og ikkje kun ser på klokka.

Forståelsesfull lege

Lege: Sofie Linaa Rosager Skrevet

Ho er lyttande og oppteken av pasienten si helse både fysisk og psykisk. Gir av seg sjølv til pasienten og skaper eit trygt pasient-fastlege forhold.