Luster legekontor

Telefonnummer57 68 56 0057 68 56 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helsesenteret 6868 Gaupne

Siste vurderinger av Luster legekontor

Trygg og ivaretakende

Lege: Sofie Linaa Rosager Skrevet

Er imøtekommende og lyttende, tar seg god tid.
Faglig sterk
Føler meg ivaretatt og respektert
Vennlig og høflig

Arrogant lege

Lege: Tomas Halldor Pajdak Skrevet

Denne mannen burde ikkje praktiser som lege og ha direkte omgang med pasientar. Han har ingen empati, er arrogant, nedlatende og har ingen interesse av å høyra på pasienten.

Trygg, lytter. Tar seg god tid.. Kunnskapsrik. Føler at en blir tatt på alvor

Lege: Ingunn Elise Watsend Erichsen Skrevet

Behagelig lege som tek deg på alvor. Flink til å sende deg til spesialist viss det trengs flink til å å følge opp pasienten

Usympatisk, manglar menneskelig innsikt!

Lege: Ingunn Elise Watsend Erichsen Skrevet

Syns ikkje det er greitt å bli ledd av! En lege skal vere et menneske som ønskar å hjelpe å bidra til at kvardagen er god, trygg og frisk! Når du ikkje blir trudd, blir ledd og rista på hodet av, ja då syns eg det er en uverdig og trist situasjon og gå til, lite voksent. En lege skal vere ydmyk, interesert, opptatt av å finne årsak, heller enn å medisinere et symptom, heller ikkje benekte og seie at "Det er ikkje noke som heiter det" eller "Det TRUR eg ikkje på"! Et menneske er en heilhet, og ei blodprøve og et bilde er ingen fasit på alt, desverre!

Neineinei

Lege: Tomas Halldor Pajdak Skrevet

Fekk hakeslepp av måten han oppførte seg på. Ein lege skal ein kunna stola på, det følte eg ikkje eg kunne med han her. Han verka arrogant, og eg følte meg sett ned på av væremåten hans. Fekk ikkje hjelp for det eg trengde hjelp for. Anbefalast absolutt ikkje!