Ingunn Elise Watsend Erichsen

Autorisasjon (2009)

Ingunn Elise Watsend Erichsen er en av 10 fastleger i Luster

Siste vurderinger av Ingunn Elise Watsend Erichsen

Imøtekommende og kunnskapsrik

Virker interressert og oppmerksom mot pasient. Lyttende og behagelig. God allmennkunnskap. Får pasienten til å slappe av.

Lyttande og oppmerksom

Behagelig og tilstades, tek seg tid til å lytte til pasienten. Set seg inn i situasjon og fylgjer godt opp. Om nødvendig diskuterer med annan lege for ei god samla vurdering. Gir eit solid inntrykk.

Trygg, lytter. Tar seg god tid.. Kunnskapsrik. Føler at en blir tatt på alvor

Behagelig lege som tek deg på alvor. Flink til å sende deg til spesialist viss det trengs flink til å å følge opp pasienten

Usympatisk, manglar menneskelig innsikt!

Syns ikkje det er greitt å bli ledd av! En lege skal vere et menneske som ønskar å hjelpe å bidra til at kvardagen er god, trygg og frisk! Når du ikkje blir trudd, blir ledd og rista på hodet av, ja då syns eg det er en uverdig og trist situasjon og gå til, lite voksent. En lege skal vere ydmyk, interesert, opptatt av å finne årsak, heller enn å medisinere et symptom, heller ikkje benekte og seie at "Det er ikkje noke som heiter det" eller "Det TRUR eg ikkje på"! Et menneske er en heilhet, og ei blodprøve og et bilde er ingen fasit på alt, desverre!

Oppriktig lei for at du opplevde konsultasjonen slik! Det var ikke deg, men et begrepet du brukte som var hentet fra alternativ medisin jeg mente at jeg ikke tror på. Håper det går bra med deg!

Besvart av Ingunn Elise Watsend Erichsen