Lillesand Kommune - Blindleia Legesenter

Veldig bra

Lege: Mari Elisabeth Hervold Skrevet

Fantastisk lege!
Blir både sett og hørt.
Føler meg ivaretatt, og hun nøler ikke med å henvise til spesialist .

Trygg og god

Lege: Trygve Hunemo Skrevet

Var hos han på haste time da min fastlege var borte. Han lyttet og Virket som han brydde seg og brukte god tid

"Det går over av seg selv"

Lege: Tor Jørgen Danielsen Skrevet

er en setning jeg har hørt nesten alle gangene jeg har vært innom. Alt fra idrettskader til hoste - og responsen jeg får er at det kommer til å gå over av seg selv, om noen uker. Har som oftest måtte søke hjelp hos spesialist for å få hjelp med problemer.

Superflink

Lege: Mari Elisabeth Hervold Skrevet

Beste legen! Tar alltid pasienene på alvor. Trygg og god!! Er glad hun er min fastlege. Måtte hun aldri slutte.

Trivelig og dyktig

Lege: Tor Jørgen Danielsen Skrevet

Dr. Danielsen er en tillitsskapende doktor som gir gode råd og veiledning, samt at han kan ta seg tid til en liten prat som gjerne omhandler andre ting enn selve sykdommen eller skaden.

Når det gjelder staben ved kontoret for øvrig, så virker det ikke som om at mange av sekretærene eller øvrige ansatte er særlig fornøyd med jobben sin. Uhøflige i telefonen, tidvis irriterte og sure, responstid er lang, telefonene ringer i ett kjør mens damene har sin "kjas" på bakrommet. Dette bør bedres på. Når man jobber i helsevesenet så bør man være obs på at man skal fremstå på en korrekt og høvelig måte overfor pasienter og pårørende. Det siste man trenger i en sårbar situasjon er ei sur kontorkjerring!!

Ellers er vi strålende fornøyde hele familien :-)