Bestill time
Logo for Tannlege Tom Stokke

Tannlege Tom Stokke

Logo for Tannlege Tom Stokke

Om klinikken

Tom Stokke er utdannet i Oslo 1990 og har drevet privatpraksis i Drammen siden det. Klinikken vår ligger sentralt plassert mellom buss- og tog-stasjonen i Globusgården på Strømsø. Romslige og tiltalende lokaler. Her er også mange parkeringsmuligheter i området.

Vi ønsker å kunne hjelpe til å gi folk en best mulig tilværelse med hensyn til munnhulen, og en god og hyggelig opplevelse. Vårt mål er at du skal ønske å komme til tannlegen. Derfor er det viktig med god kommunikasjon.

Sammen finner vi den beste løsningen for deg her på klinikken eventuelt med hjelp fra mine samarbeidspartnere. Her får du hjelp til alle forskjellige behandlingsformer, slik at du blir fornøyd.
Ønsker du en trygg og omsorgsfull behandling, er det noe vi streber etter her i vår klinikk; la oss snakke sammen! Velkommen til oss, vi tar imot deg!

Telefonnummer32 20 00 4332 20 00 ... Nettsted

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlege Tom Stokke

Veldig fornøyd

Tannlege: Tom Stokke Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne tannlegen, han er presis, her får jeg time når jeg trenger det, og jeg mistet helt tannlege skrekken etter å har startet her.

Seriøs og dyktig tannlege

Tannlege: Tom Stokke Skrevet

Seriøs og dyktig tannlege. Flink med informasjon underveis. Blir alltid tatt godt i mot. God oppfølging. Anbefales.

De beste tanlege Tom Stokke

Tannlege: Tom Stokke Skrevet

Jeg er veldig takknemlig overfor Tom Stoke. Han er den beste tannlegen! 🥰❤️🌺❤️🌺🥰😳
Mvh [Navn fjernet av moderator]

Beste Tannlege du kan få !

Tannlege: Tom Stokke Skrevet

En trygg og fin opplevelse får du hos Tannlege Tom Stokke !
Han er faglig dyktig , nøye og korrekt! Følte meg beroliget under behandling fordi han er varsom og forteller under hele behandlingen hva som skal skje ! Dette er viktig for meg som er litt redd 😊
Anbefaler denne tannlegen på det varmeste !!!

Flink og real

Tannlege: Tom Stokke Skrevet

Har litt tannlege skrekk men nå måtte jeg ta en sjekk av tenner. Fikk anbefalt Tom Stokke.
Han er flink, forklarte så jeg forsto og real og rett frem.
Kan sterkt anbefale!
[Navn fjernet av moderator]