Drammen Kiropraktikk & Helse

Tollbugata 49 3044 Drammen

Siste vurderinger av Drammen Kiropraktikk & Helse

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Katrine Bergljot Tandberg Skrevet

Hos Katrine opplever jeg at jeg alltid får utmerket behandling og oppfølging. Hun er flink til å forklare, og lytter godt. Har vært pasient hos henne i flere forløp tidligere- med gode resultater på både nakke, rygg og skulder. Anbefales på det sterkeste!

Forståelsesfull og inkluderende

Kiropraktor: Katrine Bergljot Tandberg Skrevet

Jeg går til Katrine når i perioder når jeg opplever plager. Jeg blir raskt bedre og for en uvanlig god oppfølging. Katrine er opptatt av å forebygger, gir masse gode tips og er flink til å forklare. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt og blir raskt kvitt smertene jeg opplever. Jeg opplever at Karrine strekker seg langt for meg som pasient!

Problem løser

Kiropraktor: Sandra Furnes Skrevet

Gikk til Sandra med stiv nakke og ett kne som trengte litt tilsyn. Fikk god Behandling. Og plagene er borte.

Trygg og lyttende

Kiropraktor: Katrine Bergljot Tandberg Skrevet

Vært i behandling hos Katrine en periode nå.
Katrine lytter og forstår hva som trengs når du går til behandling hos hun. Oppleves trygt å gå til behandling der og det er ingen problem å få henvisninger eller anbefalinger da nettverket til Katrine er så stort, slik at eventuell videre behandling er like bra!

Dyktig behandler

Kiropraktor: Katrine Bergljot Tandberg Skrevet

Tok seg god tid til undersøkelse og behandling- dyktig kiropraktor som kan anbefales på det sterkeste!