Sunn Tannhelseklinikk – Lillestrøm, Tærudgata

Tærudgata 3 2004 Lillestrøm
Sunn Tannhelseklinikk – Lillestrøm, Tærudgata holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Sunn Tannhelseklinikk – Lillestrøm, Tærudgata

Dyktig, trygg og flink til å kommunisere

Tannlege: Shirley Leong Skrevet

Har vært hos Shirley i snart ett år og har kun positive erfaringer. Hun er veldig flink til å kommunisere underveis og føler meg godt ivaretatt ved hver behandling. Har anbefalt henne til både venner og kolleger.

Flink reguleringstannlege

Tannlege: Henrik Kårestedt Skrevet

Vi fikk denne reguleringstannlegen anbefalt, og er så langt veldig fornøyd med valget. Lett å snakke med, vi ble godt mottatt og det som skulle gjøres ble fint forklart. Både han og hans assistent har vært veldig hyggelige og flinke med behandlingen av tennene til jenta vår. Anbefaler ham videre!

Veldig flink og behagelig

Tannlege: Shirley Leong Skrevet

Jeg har hatt henne noen år nå, og kan virkelig anbefale henne. Veldig behagelig som person, forklarer hva hun gjør, tar hensyn. Tannlegesenteret der hun holder til, Sunn Tannhelse Tærudgata, har avtale med en tannkirurg som også er veldig flink, og en behagelig og hyggelig eldre mann. Han tok ut to visdomstenner på tannlegekontoret i Tærudgata, etter henvisning fra Shirley. Jeg har vært plaga av de visdomstennene i årevis, men når jeg endelig kom til Shirley henviste hun på flekken. Alle andre tannleger har sagt de bare skal sitte. Å få ut dem løste mye for min del. Jeg forstår ikke at andre mente de skulle være der. Så Shirley tar ansvar of fikser alt. Hun tar full tannrens og jeg kommer ut med blendahvit smil hver gang jeg er hos henne.

Kjempefornøyd

Tannlege: Henrik Kårestedt Skrevet

Ble ferdig for et par år siden, men ville vente med å skrive anmeldelse for å se hvordan tennene har holdt seg over tid. Og de er fortsatt kjempefine! Opplevelsen hos Henrik var god hele veien gjennom behandlingen, han er hyggelig og erfaren og virker som han vil det aller beste for pasienten. Anbefaler ham på det varmeste.

Meget dyktig og veldig hyggelig!

Tannlege: Henrik Kårestedt Skrevet

Min datter har fått tannregulering av Kårestedt, og både mor og datter er strålende fornøyd. Han er utrolige dyktig, forklarer godt hva som skjer, og er i tillegg veldig koselig slik at tannlegebesøket blir en veldig god opplevelse.
Anbefaler ham på det sterkeste!